torsdag 29. november 2012

Utrolig kjedelig her...

Folkene jeg følger blogger til har sluttet å blogge...har iallefall ikke blogget på evigheter... og her er det også blitt mindre og mindre liv... Hvor har dere blitt av?? Føler jeg sitter her og skriver for meg selv, hehe :-p Kanskje det er det jeg gjør :-p
Denne uken har jeg gått på jobbklubb gjennom Nav mens jeg venter på å få behandlet ferdig en søknad hos dem angående bedriften min. Føles veldig bortkastet. I hele går hadde vi om grunnleggende data...hvordan man får store bokstaver, små bokstaver, visker ut, lager avsnitt osv... Veldig greit for de som er helt nybegynnere, men dagen ble for min del veldig laaaang! I dag skrev vi cv...jeg har skrevet cv ganske mange ganger fra før og det tok meg kanskje 10- 15 minutter før jeg var ferdig....så resten av dagen ble sånn som i går veldig laaaang! Føler Nav sløser med tiden min altså...jeg kunne malt og tegnet mye på de timene jeg har sittet i dette lokalet og stirret! Men jeg går på dagpenger, så da er det bare å følge Nav sitt opplegg. Så er det jo en fin gjeng på jobbklubb da, så det er jo fint sosialt sett.
I dag har jeg vært i litt dårlig form. Våknet i natt og var skikkelig tett. I dag har jeg hatt hodepine, litt feber og er forkjølet. I morgen får vi jobbe hjemme, så vi slipper dra inn til byen på jobbklubb og det kjenner jeg er veldig godt nå! Tok ett par Pinex, så ble jeg med Thomas og ungene på juletretenning i Vennesla i ettermiddag. Det var så koselig! Det var verdt å fryse litt ja! Vi gikk i fakkeltog, med korps fremst i toget. Så ble det holdt tale og vi telte nedover fra 10 før treet ble tent...da jublet barna av glede :-) Masse folk og god stemning! Nå er det godt å sitte i sofaen med pledd rundt seg :-)

Dere må ha en fin kveld :-)

4 kommentarer:

  1. Heia - jeg er her :-) Hverdagen min har blitt totalt forandret og det er nok grunnen til at jeg blogger lite.... Jeg får så mye utløp av kreativitet på jobben min, så fotograferingen min har blitt satt litt til side for å si det sånn. Har også blitt lite turer ut for min del, så det er begrenset med fotomotiver. Men jeg skal begynne å blogge mer igjen jeg også....litt kjedelig etter at jeg byttet blogg, da jeg ikke har følgere der (vet du er innom innimellom da). Høres kjedelig ut dette mht.Nav, men det er nok bare noe du må gjennom - det blir likar etterhvert :-) Kjedelig å være i dårlig form, jeg har vært forkjølet hele denne uka og nå har jeg smittet Torkild og Mats. Satser på at vi er i superduper form til jul. Gleder meg masse til å pynte og bake i adventstiden dette året - blir FANTASTISK med skikkelig julefri. God bedring og kos deg under pleddet. Klem.

    SvarSlett
  2. Jeg følger med jeg Natalie, hvert et innlegg! Du må gjerne følge meg også, om du ikke allerede gjør det:)

    SvarSlett
  3. Du kjenner ikke meg, men jeg er her likevel (fant deg via den ene søsteren din ;o) Jeg blir alltid i godt humør av å lese bloggen din uansett hva du skriver om. Ordentlig fin sol er du, selv når det er overskyet.

    Håper du føler deg bedre snart. Hva om du tar med deg en skisseblokk eller noe og skribler nye idéer og tanker i den i dødperioder, når du er på kurset? (såfremt du har anledning, da)

    Med vennlig hilsen Kjersti

    SvarSlett
  4. Takk for koselige hilsninger dere <3
    Ja, det er litt dumt at du skiftet bloggsted for jeg får ikke til å bli følger, Sigrid...det går sikkert på et vis, men jeg har ikke funnet ut av det...så jeg må bare ta turen innom å sjekke av og til ;-)
    Jeg må nok bli følger av flere/andre blogger ja tenker jeg...siste oppdatering på bloggene jeg følger er over 3 uker siden...så det har vært temmelig dødt her...

    Hehe, ja, jeg sitter og kroter litt på kurset...sikkert ikke heeeelt tilatt, men jeg har ikke så mye annet å ta meg til der :-) Jeg har så mange ideer nå og er så inspirert, så det er fryktelig å sitte å vente på trege Nav altså...Åh, så godt det skal bli å komme i gang :-)

    Klemmer til dere <3

    SvarSlett