mandag 26. november 2012

En fantastisk dag!

Var i møte med et etableringssenter i dag og presenterte mine bedriftsplaner og jeg fikk fin vurdering!!! Rådgiveren tror jeg på sikt kan leve av mine planer :-) Vurderingen sendes nå til nav, så da er det bare å vente på at nav skal behandle saken ferdig slik at jeg kan sette i gang for fullt og det gledes stort til det!!
Så nå kan dere snart bestille så mye dere vil av malerier og malte treprodukter av meg :-)

Og i morgen er vi i svangerskapsuke 12, da er den største risikoen for spontanabort over :-)
Herlig altså! Til høsten/sommeren blir det baby og innen den tid er jeg godt i gang med bedriften :-)

I går var begge ungene febersyke, i dag er de fine igjen!!! Skikkelig glad-dag i dag og sånn skal det fortsette!!

Jeg skulle egentlig begynne på jobbklubb i dag, men pga møtet begynner jeg i morgen i stedet. Der skal jeg egentlig gå i 4 uker, men jeg går til nav har behandlet ferdig saken min. Jeg pratet med lederen for jobbklubb i dag tidlig og han var veldig interessert i det jeg nå skal sette i gang med. Kan hende de kan hjelpe meg litt opp og frem der også...om ikke annet er jobbklubb en fin måte å treffe andre mennesker på. Så bortkastet er det uansett ikke....selv om jeg mye heller skulle sittet og male :-)

Håper dere alle får en fantastisk fin uke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar