søndag 4. november 2012

En liten søndagshilsen til alle store og små :-)

Jeg har det så bra for tiden!! Livet er herlig her på sørlandet :-)
Jeg er så glad for at livet mitt er som det er og jeg føler meg heldig og er takknemlig.
Håper alle dere har en fin søndag også. Her har vi hatt daffedag...det regner ute og da er det koselig å sitte inne og se film :-)
Thomas var ute med en kompis i går. Jeg skulle ha kosekveld alene og være sjef over fjernkontrollen etter at ungene var i seng... Men så fant jeg ut etterhvert at Sebastian hadde sneket med seg isopor inn på rommet og revet i tusen små biter over hele rommet og over på sin sovende søster...han lekte det var snø.



Det ser absolutt ikke i så ille ut på bildene som det faktisk var i virkeligheten! Det var isopor overalt...jeg måtte frem med alt av møbler...
 Jeg holdt på å klikke, men samtidig måtte jeg jo le også...det ble iallefall storarbeid på meg! I dag var det den lille frøkena vår som laget storarbeid...jeg skulle vaske klær og hun hadde sneket en bleie inn i vaskemaskina. Så da var det bare å skylle alle klær...vaske vaskemaskina og vaske alt på nytt...jaja, sånn er det å ha to rampeunger...og jeg ville ikke vært uten ;-)
Nå var det godt å få Thomas hjem igjen ;-)
Han hadde en fin tur ut og hadde til og med blitt invitert med på nachspiel av en kjendis..det var moro.

Onsdag kommer Anne-Lill hit og det gleder vi oss masse til!

Ønsker alle en fin kveld :-)

5 kommentarer:

  1. Ja, med småunger i huset, så blir man ikke arbeidsledig :-) Så fint at dere sosialiserer dere nå som dere har flyttet ! OG jeg blir kjempeskuffa, dersom Thomas takket nei til nach med kjendisen, hehe....

    SvarSlett
  2. Hehe, Thomas takket ja til nachspiel, men han måtte hente Andre først...og da de kom ut var kjendisen forsvunnet :-p Men de pratet en del med han ute på byen da...var visst skikkelig hyggelig og bra fyr...Thomas fikk mange klemmer og kyss på begge kinn, hehehe :-)

    SvarSlett
  3. Godt å lese at det ikke bare er mine to som gjør bøll :-)
    Dette m bleier og klær vet jeg er en jobb,en durabli en også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det er litt av en jobb ja :-) Mye bøll på disse to her også...til tider frustrerende, men også veldig morsomt ;-)

      Slett