onsdag 14. november 2012

Takk for koselig besøk!

Var nettopp med og kjørte Anne-Lill til toget. Hun har vært her en uke nå. Dagene har bare flydd avgårde! Kjempekoselig å ha henne her og ungene satte veldig stor pris på å ha tanta her :-) Var en del folk vi ikke fikk truffet denne gang, men det blir flere anledninger. Men en del folk fikk hun truffet denne gangen også :-)
I dag kom våre kusiner Torhild og Edel på besøk og se hva vi fikk:

Så koselig altså!!!
Nå skal jeg henge opp litt klær før det blir Hotel Cæsar ;-) Dere må alle kose dere i kveld :-)

Klem Natalie

2 kommentarer:

  1. Så fint at dere har fått kosa dere :-) Og gøy med besøk, da ! Kjempefin blomst....regner med at du har lagt deg nå, men jeg skal ringe deg i morgen kveld - ALTFOR lenge siden jeg har prata med dere nå :-( Regner også med at det blir besøk fra meg i uke 30 neste år. Klem.

    SvarSlett
  2. Bare å ringe i kveld ja :-) Thomas skal på kino, så jeg er alene etter at ungene har lagt seg :-)
    Gleeeder meg kjempemasse til du kommer på besøk!!!! Da skal vi virkelig kose oss...herlig også når du kommer på sommeren...kan bade, grille med slekta og gå i dyreparken :-)

    SvarSlett