søndag 11. november 2012

Farsdag!

Jeg vil gratulere alle fedre der ute som fortjener det:-) Spesielt vil jeg takke pappaen min for det han rakk å gi meg og lære meg før han døde...tar vare på de gode minnene og følelsene for pappa:-) Så vil jeg takke fosterfar Ottar for gode minner fra skiturer, hytteturer og mye annet fint:-) Takk for at du kom inn hver kveld jeg var hos dere, tok dynen rundt meg og gav meg nattaklem...jeg følte meg som en av dere når jeg var der:-) Mange tusen takk til Torkild som i en alder av 23 år takket ja til å bli pappaen min da jeg var 11 år. Takk for gode samtaler og klemmer når jeg har trengt det...takk for at du fortsetter å være pappaen min selv om jeg er voksen og ikke lenger har det på papiret (det gjaldt jo bare til jeg ble 18år)...takk for at barna mine får kalle deg bestefar selv om du bare er 40år:-) Sist, men ikke minst...tusen takk til beste pappa og ektemann Thomas for at du står på for at vi skal ha det bra...takk for at du virkelig er her for både meg og barna. Barna er heldige som har en pappa som er så tilstede som du er...du oppleves som trygg og god for barna og du vil alltid være viktig for dem:-) Det er på sin plass å takke alle dere fedre der ute...takk:-):-):-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar