torsdag 1. november 2012

Stolt søster!

Da jeg satt og malte julemotiver hørte jeg på julemusikk for å få litt inspirasjon...da kom jeg over Steinar Albrigtsen med Julegryta. Den fant jeg ikke på youtube, men jeg fant en annen versjon...og selv om Steinar Albrigtsen sin er mye finere, så legger jeg ut link til den jeg fant her...for teksten er flott! Min søster Anne-Lill jobber hvert år med julegryta og det er en jobb som betyr utrolig mye for kjempemange! Det finnes mange, både barn og voksne som gruer seg til jul. Kanskje har de ikke råd til julemat eller julegaver, kanskje er de ensomme og trenger et sted å være. Kanskje trenger de noen å prate med eller en hånd å holde i. Jobben min søster gjør sammen med flere er veldig betydningsfull og viktig. Flott at det finnes sånne gode og omsorgsfulle mennesker som ikke dømmer. Jeg er stolt av Anne-Lill for den hun er og det hun gjør!
Håper de som kan støtter julegryta i år...kanskje kan nettopp DU sørge for at et barn som ikke forventer det, likevel får en liten julegave på julaften.
http://youtu.be/EHTnBJodDDs

2 kommentarer:

  1. Enig med deg, Natalie ! Samfunnet trenger sånne som vår kjære storesøster :-)

    SvarSlett
  2. Ja, de gjør både jula og hverdagen bedre for mange<3 Jeg selv får ikke støttet med mer enn en julepresang eller to i år...håper mange tar oppfordringen min og gjør det samme om de har muligheten. Når jeg selv har det så godt som jeg har det...feirer jul med familie rundt meg...et tre med MASSE julegaver under...god julemat...mye snop...et godt og varmt, pyntet hus...da kan jeg i d minste gi en gave og sende varme tanker til de som ikke har det like godt<3

    SvarSlett