tirsdag 20. november 2012

Det gledes til jul!!

Nå er det under 5 uker til  julaften...det går fort altså!
Jeg har sånn smått begynt på julevasken faktisk...skal ha det rent til advent...nå har jeg vasket all lego (tar de bare i vaskemaskinen i vaskepose) og alle bamsene har fått seg en runde i vaskemaskinen. Har planlagt hva som skal bakes og ordnes, så nå er det ikke lenge til vi setter i gang med det heller...pepperkaker er det første vi skal lage og det gleder ungene seg til!
Adventskalendergavene er pakket inn og ligger klare.
Vi mangler ett par julegaver, men ellers er det stort sett i boks, så da er det bare å slappe av og kose seg i desember. Ungene har tidligere i høst plukket litt forskjellig i skogen som de vil male og lage jultrepynt av, så det blir litt juleverksted i desember. Elsker adventstiden og selve julen...blir så glad av alle lysene og fargene...og hele stemningen :-)
Mine svigerforeldre kommer og feirer jul her hos oss og det gleder vi oss veldig til...vi skal storkose oss!

Nå på mandag skal jeg i møte med Eva-senteret og forhåpentligvis har de tro på mine bedriftsplaner. Om de gir meg bra vurdering er sjansen større for at jeg får beholde dagpenger i etableringen og det hadde jo hjulpet masse! Jeg er så klar for å sette i gang nå og jeg håper jeg kan starte veldig snart nå. Har så stor tro på dette selv, så jeg krysser alt jeg har og håper at ting går i positiv retning på mandagens møte! Har fått i orden diverse papirer og søknader nå iallefall, så jeg er så glad nå! Kan senke skuldrene litt og vente på svar. Så blir det bare å stå på skikkelig fremover om det blir sånn som jeg har tenkt det :-)

I dag skal vi i foreldresamtale angående Sebastian, så det blir spennende å høre hva de har å si om gutten vår :-) Han trives iallefall veldig godt, klager ikke når han skal ut på tur og han har fått seg venner, så han har det iallefall veldig fint i barnehagen.
Dina Michaela var faktisk på tv i går, Nrk sørlandet var i barnehagen angående et prosjekt de har i barnehagen nå. Hun var skikkelig fasinert da hun så seg selv :-)

Nå skal jeg se om jeg ikke får tegnet litt før vi skal ut, men jeg ønsker alle en fortsatt fin dag :-)

Er forresten i uke 11 i dag nå...en uke igjen til første milepæl :-) Ser jo bra ut så langt da :-) Har fått time til ultralyd nå, men det er ikke før januar...det blir spennende!

Klem fra Natalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar