mandag 3. september 2012

En kjempefin helg!

Håper alle har hatt en fin helg! Jeg har iallefall hatt en veldig koselig helg! Lørdag hadde vi middagsgjester. Sebastian sin bestevenn fra barnehagen kom sammen med foreldrene og lillebroren sin. Vi var hos de på middag tidligere i sommer, så nå hadde vi invitert dem. Thomas lagde nydelig finnbiff med tilbehør. Til dessert hadde vi riskrem. Og til barnetv fikk barna godteposer :-) Det var veldig koselig. Kommunikasjonen kan av og til være litt utfordrende ettersom de er fra Slovakia og ikke så stødig i norsk enda, men ellers er dette en familie vi trives veldig godt sammen med. Vi har invitert dem til sørlandet neste sommer, så får vi se om de kommer da ;-) Sebastian synes det er trist å flytte fra vennen sin og vennen er også lei seg. Pappaen sa at han kom hjem og gråt på fredag fordi Sebastian hadde sin siste dag i barnehagen på fredag. Men de må holde kontakten, sende hverandre tegninger/bilder/brev og besøke hverandre i ferier :-) I går hadde vi også besøk. Anne-Lill kom sammen med to av hennes gode venner. Jeg fikk bursdagsgaven min på etterskudd, Dina Michaela fikk sine på forskudd og Sebastian var også så heldig å få gaver :-) Vi koste oss med vafler, riskrem og snop :-) Veldig koselig besøk

2 kommentarer:

  1. Det var veldig koselig å besøke dere i går. :)
    Og jeg håper dere storkoser dere sammen med Linda og Kristian i kveld. Bare 11 dager igjen til dere flytter nå. Det blir spennende. Gruer meg til dere reiser, men ser at det kan bli mer kvalitetstid ut av det. For når vi møtes nå, er det bare for noen timer. Og når jeg kommer sørover på besøk blir jeg jo flere dager. :)

    Og god bedring. Du må bli fort frisk. Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk, jeg er mye bedre nå allerede :-)
    Ja, det er faktisk helt sant altså, jeg har tenkt på det samme :-) At når vi møtes nå, så kan vi være sammen flere dager av gangen, det blir veldig fint! :-)Da skal vi kose oss skikkelig!!

    Glad i deg <3 Stor klem fra meg

    SvarSlett