tirsdag 25. september 2012

Dagen i dag

I dag er det regn og vind ute (hørte rykter om at dere i trøndelag måtte skrape is i dag tidlig...haha...her er vi på pluss-sida enda altså...jeg må terge dere litt, hehe). Ungene sitter og ser en av mine favorittfilmer fra jeg var barn "Pinocchio". Kattene ligger og sløver, mens Charlie sitter og snakker lystig for seg selv oppe på en dør. Thomas sover enda. Jeg selv skal nå søke litt jobber...så det er bare å krysse fingrene for at jeg får napp ;-)
Når jeg kommer meg ut i jobb vil jeg åpne nettbutikken også...så jeg må nok stå på fremover og produsere malerier og skrin/kister :-) Da må dere kjøpe julegaver hos meg ;-)

I mange dager hadde jeg skikkelig vondt i høyre håndledd. Skyldes sikkert flyttingen...mye tung bæring osv. På søndag healet Espen Vincent håndleddet og smertene forsvant med en gang. Jeg tuller ikke! Fremdeles er håndleddet bra. Det knekker litt inni der når jeg vrir/bøyer på hånden og jeg kjenner at det har vært noe der...men smertene er borte! Det er jo magi, hehe :-) I kveld har han felleshealing. Det er bare å søke opp siden hans "FreeHeartHealing" på Facebook for å bli med :-) 

Da får jeg vel komme i gang med jobbsøkingen...

Ønsker alle en finfin dag!! Kos dere :-)

Klem Natalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar