tirsdag 25. september 2012

Hjertedilla :-)

I flere måneder har jeg malt forskjellige hjertemalerier... Og nå har jeg begynt å pynte opp i huset med hjerter... Jeg elsker hjerter altså! De vises kanskje ikke så godt ettersom de er små og huset er stort, men de er overalt...og flere blir det nok med tiden:-)Nå er det ikke sånn at det er om og gjort å ha flest mulig hjerter altså..det er ikke sånn at jeg samler eller noe, men jeg synes det er så koselig å pynte opp med hjerter :-) Mange hadde jeg før vi flyttet hit, men på sørlandssenteret har de veldig mange, fine og billige hjerter på "Up stairs"...så det har blitt noen få der etter vi flyttet hit...
Dette kjøpte jeg i Irland for et år siden:
Snart får jeg meg min helt egne hjertekrystall :-) Det jeg ønsker meg nå flere tøyhjerter, det blir så hjemmekoselig og varmt med dem, synes jeg :-)

Dina Michaela har forresten fått ny baby...Sebastians Spiderman-robot...hun steller og duller sånn med han vettu...gir han mat, drikke, tar han til potta og her på bildet har hun lagt han i sengen til meg og Thomas, så sitter hun og leser Kaptein Sabeltann for han....guttejente?? Hehe :-p

2 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink til å pynte og jeg tror du kan lage et trivelig hjem uansett hvor dere bor eller hvilken økonomi dere har ! Syns det var kjempefint med alle disse hjertene jeg :-) Og guttejente, ja det var jeg også - bare moro det, hehe...

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelige ord<3 Ja, det behøver ikke være så dyrt å pynte, har jeg funnet ut...bare man går på de rette butikkene og kanskje putter inn litt egen kreativitet;-) Hehe, ja, du var guttejente du også...hehe, bra å ikke bare være prinsesse hele tiden;-)

    SvarSlett