mandag 24. september 2012

Bare litt sånn generelt egentlig...og en ting jeg lurer på til sist.. ;-)

I dag kjørte vi til sørlandssenteret og handlet for hele uka, inkl.helgen og Dina Michaelas 3-årsdag som er på lørdag :-) De hadde sånn 10-kroners tilbud på coop obs nå (i tilegg til mange andre tilbud), så vi benyttet oss av det :-) Må kanskje innom en butikk i løpet av uka for å kjøpe melk, men stort annet trenger vi ikke og det er herlig. Sparer nok mye penger på å handle inn for så mange dager av gangen sånn :-) Fikk bekreftet i dag at svigerforeldrene mine kommer på besøk i helgen. Det gleder vi oss veldig til!! Fikk også bekreftet i dag at Linda og Kristian kommer i starten av oktober, og at Anne-Lill kommer i starten av november, da har vi mye koselig besøk å se frem til! Nå har vi vært heldige med veldig mye fint vær helt fra vi flyttet hit, men i dag har det vært litt surt. Skal ikke klage når gradestokken ute viser +8 kl.07:30 om morgenen, men det har vært litt guffen vind i dag og innimellom litt regn. Så i dag har vi ikke vært så mye ute egentlig...kun ut og inn av bilen...og jeg og ungene gikk og hentet posten i dag tidlig (vi har ikke postkassen rett utenfor huset altså, hehe). Noen innedager må jo være greit :-) Huset er egentlig ferdig ordnet nå...mangler bare skohyller... Og vi skal få et gammelt skap av ene søskenbarnet mitt... synes egentlig vi har fått det ganske greit og vi trives :-) Nå blir vi boende her til den dagen vi kan KJØPE hus og akkurat nå haster det ikke...har det veldig bra her vi er nå :-) Så er jeg skikkelig inspirert til å male noe nå, kjenner jeg. Må få kjøpt inn mer maling og lerret snart nå, så jeg kan grise og søle litt igjen ;-) Straks jeg kommer meg ut i jobb her på sørlandet nå, så åpner vi nettbutikken vår, håper mange vil kjøpe julegavene sine der i år ;-) Ønsker alle en fin mandagskveld...jeg skulle jo se Jakten på kjørligheten jeg nå *snufs*, men vi har enda ikke fått i orden tv'n vår etter flyttinga...viasat har sendt oss ny ledning som er på vei, i tilfelle det er noe galt med den...ellers er det selve tallerkenen det er noe galt med. Men-men, koser oss likevel :-) Her er mine rampete småtroll på dagens handletur:
Hm...dere andre her som bruker blogspot...jeg får ikke mellomrom mellom linjene mer (gjorde det før)!! Uansett hvor mange tomme linjer jeg lar det være mellom, så presses all skrift seg sammen når jeg publiserer... Flere med dette problemet?? Klem Natalie

2 kommentarer:

  1. Så koselig at farmor og farfar kommer i bursdagen til Dina. :) Og så herlige bilder av småtrollene. <3

    Jeg har ikke hatt problemer med linjeskift. Men prøv om det kan hjelpe om du redigerer i html, og legger inn linjeskiftene der. Jeg må bruke html for å få avstand mellom bildene, hvis jeg legger inn flere bilder på en gang.

    SvarSlett
  2. Hehe, de var skikkelig ville og rampete på butikken i går...du ser det lyser "farsk" utav dem på bildene her :-p
    Takk for tips :-) Da skal jeg prøve det når jeg legger ut nytt innlegg.
    Koselig at de kommer til helgen ja! :-)

    Glad i deg <3 Klem

    SvarSlett