mandag 10. september 2012

Mamma :-)

I går 09.09.12 var det 17 år siden mamma døde. Som jeg nå har vært åpen om (viser til etikett "min fortid"), så var mamma syk og hadde sine problemer, men egentlig var hun et godt, varmt og omsorgsfullt menneske med et stort hjerte. Hun lærte oss folkeskikk, hvordan vi skal behandle medmennesker, hun lærte oss gjestfrihet og hjertevarme. Jeg har lært mye av mamma på godt og vondt. Alt er tilgitt og nå er jeg bare stolt av mamma. Av og til kan jeg nesten føle henne. Hun hadde verdens beste klemmer:-) Skulle ønske hun kunne få truffet barna mine, vet hun ville elsket dem! Ungene har bilder av henne og pappa på rommene sine og vi snakker litt om mormor og morfar :-)

                                               

2 kommentarer:

  1. Flott innlegg :-) Jeg er sikker på at hun er med dere innimellom og hun ville nok være glad for at dere flytter ned til røttene hennes nå... Klem.

    SvarSlett
  2. Ja, de siste årene snakket hun mye om at hun lengtet tilbake til sørlandet...det blir fint å flytte dit og være nær henne på den måten også. Det er litt spesielt å vandre rundt der å vite at hun bodde der, gikk skole der, jobbet der og gikk i gatene der:-) Så har jeg fått høre at våre søskenbarn var veldig glade i tante Laila og det er godt å være blandt folk som husker henne på en litt annen måte enn oss<3 Klemmer til deg<3

    SvarSlett