onsdag 12. september 2012

Like før nå...

I går tok vi farvel med de siste fra familien her oppe i trøndelag. Bæbæ, som vi kaller henne, fikk tilbake kakeboksene sine...i år får vi bake selv til jul. Ungene koset seg sånn hos henne! På kvelden hadde vi siste filmkveld med Linda og kristian på en god stund...Kristian skal være med å kjøre flyttelasset på fredag, men Linda måtte jeg ta farvel med i går og jeg kommer til å savne snuppa mi!!
Men vi ser jo alle snart igjen...vi skal være flinke å komme på besøk :-) Og alle er hjertelig velkomne til oss, når som helst :-) I dag skulle vi egentlig til Oppdal sånn at jeg fikk besøke mine nærmeste der og jeg skulle tenne lys og legge en engel på graven til mamma og pappa. Men Thomas er ikke helt i form, har vel blitt smittet av meg, så han må bare ta det rolig nå og lade opp til kjøringa på fredag :-) Nå begynner vi å komme ganske langt her. Har snart pakket ferdig og er godt i gang med vaskingen. Å vaske tak, vegger og vinduer er nesten en treningsøkt, det er tungt til armene :-) Ser fram til å komme oss til sørlandet nå ja og komme i orden i huset :-) Nå skal jeg vaske siste klesvask :-) Ha en fortsatt fin onsdag, alle sammen

3 kommentarer:

  1. Tnaww <3 fikk tårer i øynene nå ja. Det var koselig å ha en siste filmkveld, men litt rart også. Ta farvel på en litt annen måte på slutten av kvelden var trist. Men som du selv sier så er det jo ikke aller siste farvel, vi kommer på besøk, og jeg håper at dere kommer til trønderlag et par ganger også! Skal finne ut en løsning på soveplasser ja :-D
    Da sier jeg bare lykke til, håper det ikke blir så lenge til neste gang. KOS Linda, din søss <3

    SvarSlett
  2. Huff, dette var jo trist ! Dere flytter så langt, men samtidig blir det jo slik at NÅR vi møtes, blir det skikkelig kvalitetstid :-) Og jeg tror dere vil stortrives. Klem.

    SvarSlett
  3. Ja, det er det positive ved dette...at når vi først treffes, så er det over flere dager...skikkelig kvalitetstid!! Det gleder jeg meg masse til <3 Glad i dere og kommer til å savne dere...og gleder meg til dere kommer på besøk ;-) Klemmer til dere fra meg <3

    SvarSlett