søndag 7. mars 2010

Skulle gjerne....

hatt noen timer med god, lang sammenhengende søvn ja!
Er det ikke den ene som hyler, så er det den andre.
Har den ene en fin natt og sover godt, så er den andre håpløs....neste natt kan det være omvendt.
Fordelen ved å være far i huset er at mannfolk har evnen til å stenge alt ute og bare sove seg gjennom alt. Et lite knyst fra mine små- og jeg spretter opp.
Jeg og Thomas ble sittende til 2 i natt og se film. Jeg sa jeg burde legge meg, men Thomas sa så fint at han skulle hjelpe meg med ungene i natt og han skulle stå opp med dem i dag sånn at jeg fikk sove dersom jeg ble sittende og se ferdig filmen med han :-) Ok, så gjorde jeg det.
Men hvem var det som var oppe en gang med lillemor i natt? Jeg tok nok både matinga og bleieskift...Thomas sov seg fint gjennom det. Hvem var det som tok seg av Sebastian da han hylte til? Joda, pappaen merka ingenting, så det var nok meg det også. Og hvem var det som sto opp med ungene før halv 8 i dag? Det var nok meg ja...hehe :-)Jeg hadde max 4 timer søvn tilsammen i natt!

Jaja, sånn er det å ha barn....
Og det er jo strengt tatt bra at Thomas får sovet ut i helgene ettersom at han går skole ellers...
Men hadde vært godt å få sovet sammenhengende igjen snart ja...blir liksom ikke helt uthvilt når man sover-våkner, sover-våkner, sover-våkner...
Det blir vel etterhvert som ungene blir større... *drømmer* ;-)

2 kommentarer:

  1. Ja, vi får håpe det blir mer søvn på deg etterhvert. Du får prøve å få deg en lur i ettermiddag da. :-)

    SvarSlett
  2. Ble en lur på meg og Dina da Thomas sto opp :-) Gjorde godt det :-)

    SvarSlett