torsdag 11. mars 2010

Sebastian er hjemme i dag...

I dag fant jeg ut at Sebastian fikk være hjemme fra barnehagen.
Det regnet mye og det er glatt å trille oppover brattbakken på vei til barnehagen.
I tilegg har jeg hatt mye vondt i magen de siste dagene (er visst noe tarmgreier...skal tilbake til legen 23.mars), så jeg orket ikke ut å gå i dag. Gutten er strålende fornøyd i allefall. Har sett barnetv og kosa seg, spist bra med mat og drukket både melk og te. Vi har tegnet og bygget klosser.
Nå er stua bomba med leker og begge småtrolla har en liten dupp.
Jeg sitter bare og lader opp til vi skal ut senere i dag. Sebastian må ha finsko til dåpen, og vi må handle inn maten, hente dåpskjolen og pynten.
Jeg får gå å ordne meg litt.

Håper alle får en fin dag :-))

2 kommentarer:

  1. Håper dere har fått ordnet alt dere skulle, og at du blir bra i magen snart. Det er ikke noe godt å gå med vondt i magen.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, nå er det bare desserten og duken som gjenstår, så er vi helt ferdige ;-) Fikk kjøpt sodd, potet, gulrøtter og sko til Sebastian...fant ikke finsko der vi var, så endte opp med svarte joggesko da...går vel greit det :-) Så fikk vi hentet dåpskjolen og pynten :-)

    Ja, ble oppdaget en opphopning (som en kul) i magen min da jeg var gravid med litja. Legen sa at han tror det er betent tarm eller hva det nå var han sa. Ettersom jeg ikke hadde vondt skulle vi se det ann. Da jeg var hos han for 4mnd siden var kulen fortsatt der og han bad meg komme tilbake om 4mnd om den ikke forsvant. Den er fortsatt der, men de siste dagene har det gjort litt vondt...han sa det kunne bli vondt. Skal til han 23.mars og får da henvisning til røngten...hva som skjer videre aner jeg ikke :-)

    Klem :-)

    SvarSlett