fredag 19. mars 2010

Besøk, helgavask og flinke barn...

I går fikk jeg og Dina Michaela besøk av Kine (vi gikk i samme klasse på videregående). Hun hadde med seg sønnen Emil som er kun 2 uker eldre enn Dinamor. Det var kjempekoselig! De to små var supersøte der de lå sammen på gulvet! Det er så vanskelig å komme seg ut med vogna og ta buss og sånt i det føre som har vært i det siste, så det er kjempekoselig at folk tar turen innom oss :-)

I dag er Sebastian hjemme...er så godt å ha han hjemme enkelte dager, synes jeg. Må bare nyte det nå når jeg har muligheten....vil se mindre til barna mine når jeg begynner å jobbe igjen :/
Ønsker meg forresten en fast stilling et sted (helst heltid), så om noen har noe til meg fra midten av mai...nøl ikke med å si fra ;-)

Ungene har vært veldig snille i dag, så jeg har fått gjort unna helgavasken allerede...og klokka er bare halv ett ;-) Herlig! Så når Thomas kommer hjem fra skolen i dag, er det bare å kose oss :-)
Legger ved et bilde av godjenta vår som nå kan sitte selv i sofaen uten støtte ;-) Og ønsker alle en god helg!

2 kommentarer:

  1. Jøss, sitter selv nå ! Tiden flyyyyr avgårde... God helg til deg også, kos dere masse ( jeg jobber i morgen ).

    SvarSlett
  2. Ja, tiden går altfor fort! Snart løper hun avsted :/ Så er hun litt tidlig ute med alt også...Sebastian var mye eldre da han satt alene ;-)

    SvarSlett