mandag 22. mars 2010

Gratulerer med dagen Sebastian :-)



I dag er det 3 år siden min førstefødte kom til verden og det måtta vi gjøre litt stas på!
Thomas skulle på skolen, så her i huset starta vi dagen kl. 06.00. Da gikk jeg og Thomas inn på rommet til Sebastian med to gaver, is med 3 lys på (da Sebastian ikke liker kaker) og bursdagssang. Sebastian var så trøtt at pappaen fikk beskjed om å blåse ut lysene for han, hehe :-)
Etter å ha fått i oss litt frokost og koset oss med nylekene og barnetv, gikk vi opp til barnehagen. Der har han i dag fått grønn krone på hodet, bursdagssang (en av de voksne spilte også på trommer for han) og i samlingsstunda bestemte Sebastian sangene. Var en sliten, men fornøyd gutt vi hentet der i ettermiddag! Da var det godt å bli med hjem og slappe av med pannekaker til middag (bestilt av bursdagsbarnet altså), film og bare kos :-)
Nå har han nettopp fått nattaeventyr og lagt seg. Han virket veldig så fornøyd!

Tenk at den lille gogutten min nå er blitt så stor! Tiden går altfor fort altså!

Gratulerer så mye gullungen min, mamma er kjempeglad i deg!

3 kommentarer:

  1. Hørtes ut som ei fin feiring ! Ja, tiden flyyyyr avgårde....plutselig har dere en skolegutt i huset :-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å feire sammen med godgutten i morgen :-)

    SvarSlett
  3. Vi kosa oss og hadde en fin feiring ja :-)
    Huff, ja, synes ikke det er lenge siden Mats og Linda var små jeg...:-)

    Gleder oss til å se dere alle i ettermiddag :-)

    SvarSlett