onsdag 10. mars 2010

Gamle bilder og mimring...

Ble sittende å se på bildene fra da jeg bodde i Oslo. Moro å se tilbake på den tiden....jeg fikk være med på så mye gøy! Spesielt gjennom utdannelsen jeg tok på niss. Nå har jeg ikke brukt utdannelsen min noe særlig etter jeg flyttet fra Oslo, men jeg har ikke angret en dag på valgene jeg tok. Tilsammen kostet det meg nesten 100 000,- så noen tenker nok at det er mye bortkastet penger. Men for meg var det verdt det. Jeg fikk opplevelser, erfaringer, gode minner og venner som er mye mer verdt enn 100 000,-! Håper på reunion med spesialeffektklassen min en dag for vi var litt av en gjeng ;-) Vi tilbragte mye tid sammen...i perioder hvor det var hektisk var noen av oss på skolen nesten døgnet rundt (ja, jeg lå også over på skolen ett par ganger!)
Legger ut noen få av bildene som dukket opp....skulle veldig gjerne lagt ut mange flere, men jeg har ikke spurt de fra klassen min om tillatelse til å legge dem ut på nettet, så jeg kan ikke gjøre det.

Gammel mann...teatersminke (første gang jeg gjorde det) Lagde også barten selv. Den ble senere brukt i en Freia reklame på Tv, laget av Harald Zwart.


Litt spesialeffekter


Brannsår


Avstøpning...


Små sauer vi lagde til en film...


Et stort sauehode vi slet med i ukesvis!


Hender til Harry Potter premiere...


Brannskade..


Modellering

4 kommentarer:

  1. Blir stadig facinert over alt du kan gjøre med sminke...

    SvarSlett
  2. Ja, er kun fantasien som setter grenser :-)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott innslag dette her ! Ja, du kan gjøre MYE med sminke, du :-)

    SvarSlett