fredag 5. mars 2010

Kosedag!

Kl.07.00 kom lille Sebastian klatrende opp i senga mi.
Vi sto opp tidlig, men det var egentlig veldig deilig i dag. Ute var det nemlig knallblå himmel og sol!
Vi spiste frokost og kosa oss litt med barnetv.
Jeg gjorde unna alt husarbeidet, så kledde vi på oss og gikk ut.
Kosa oss ute i noen timer. Sebastian akte seg og prata med naboene, mens jeg måkte snø og Dina Michaela sov veldig godt i vogna. Jeg tenkte å få frem litt av platten sånn at vi kan sitte ute nå om dagene når det er sånn finvær.

Dina Michaela våknet til og da tok jeg rett og slett ut vippestolen hennes. Noen vil kanskje synes det er tidlig å la en baby på 5 mnd sitte ute i vippestol på vinteren, men det var så godt å varmt at jeg tenkte det måtte gå greit. I tilegg var hun godt kledd og jeg tok vognposen oppi vippestolen hennes.

Satte babygymmen over og der kosa hun seg leeenge mens jeg fikk frem platten og Sebastian akte seg.
Ungene ble begge etterhvert lei og ville inn. Da smurte jeg noen skiver til oss og satte på en film.

Shrek er nettopp ferdig nå og ungene sitter på gulvet og leker "borte-titt tei"...de ler begge to :-)) Om en halvtime er Thomas ferdig på skolen. Da er det helg!

Har hatt en veldig fin dag så langt og ønsker alle en god helg :-)

4 kommentarer:

  1. Som dere har kosa dere ute i dag,da ! Bare fint at Dina lærer seg å være ute, så lenge at hun er god og varm :-) God helg til dere også !

    SvarSlett
  2. Håper at det blir like fint vær hele helga sånn at vi kan være mye ute :-)
    Dere må bare stikke innom på en kopp kaffe hvis dere er ute og kjører ;-)

    SvarSlett
  3. Så koselig dere hadde det i går. Håper det blir like fint i dag og i morgen også. Og så varmt som det var i går, så var det nok fint for Dina å sitte ute en stund. Hun var jo godt innpakket ;-)

    SvarSlett
  4. Ser fint ut nå også, så det blir nok en tur ut i dag også ja ;-)
    Dina Michaela så ut til å kose seg. Hun sa klart i fra da hun hadde fått nok og da gikk vi inn...men hun satt ganske lenge :-)

    SvarSlett