onsdag 3. mars 2010

Hurra for mannen min!

Må få skryte litt av min kjære mann ;-)
I går sendte han meg tekstmelding fra skolen og var stolt som en hane...han hadde fått tilbake prøve som de hadde før vinterferien. Han har sagt på forhånd at på den prøven kunne han få alt fra 2-4...han var så usikker. Men sannelig fikk han ikke sitt livs første 5'er! Kjempebra jobba! Gratulerer!
Vi leste mye til prøven...jeg satt med han og spurte han ut flere timer kvelden før prøven og han var lei, men det lønte seg ;-)
Den henger på kjøleskapet nå :-)

7 kommentarer:

  1. Jeg er litt stolt av han ja :-))

    SvarSlett
  2. Det var flott ! Fint at du maser på han, selv om han blir lei :-) Hardt arbeid lønner seg... Ps.jeg vil også ha gjesteteller, men vet ikke hvordan jeg lager det :-(

    SvarSlett
  3. Natalie kan sikkert hjelpe deg med den gjestetelleren. Jeg har hatt min lenge. Men jeg er så klønete med sånne ting, så jeg måtte ha hjelp for å få det til...

    SvarSlett
  4. http://www.easycounter.com/

    Her må du registrere deg, så bestemmer du hvilken type teller du vil ha. Deretter får du en html-kode som du kopierer.

    Gå inn i bloggen din, klikk på tilpass, legg til gadget, HTML/JavaScript, lim inn koden og OK.

    Og så kan du flytte den opp eller ned på siden.

    Dette var forklaringa jeg fikk...og jeg fikk det etterhvert til. Om du ikke får det til Sigrid, så bare si fra til meg, så kan jeg prøve å hjelpe deg ;-)

    SvarSlett
  5. Oi da ! Ja, kanskje jeg prøver en dag :-)

    SvarSlett
  6. Ikke så vanskelig som det ser ut til ;-)

    SvarSlett