mandag 22. mars 2010

I dag er jeg ekstra glad i min søster!

De som kjenner meg veldig godt vet at jeg har en medfødt tannlidelse som heter Amelogenesis Imperfecta (ufullstendig emaljedannelse). Dette er genetisk og min eldre bror har det også, men ikke i like stor grad som meg. Hans sønn har også arvet det, men i enda mindre grad enn han igjen. Ser foreløpig ut til at Sebastian har berget (heldigvis!)...så håper bare at lille Dina Michaela også har arvet far sine tenner, sånn at de slipper alt styret og smertene det medfører!

I allefall, så er det sånn at jeg har gått med tannverk siden før jul, men har bare utsatt og utsatt å gå til tannlege....ikke minst fordi at det er så forferdelig dyrt. Men nå de siste dagene har det bare blitt verre og verre...og nå var det ikke til å holde ut mer! Min eldste søster ordnet med tannlegetime for meg hos hennes tannlege og det var en fantastisk tannlege. Nå er de verste smertene borte for denne gang og livet er herlig! Så jeg må igjen si tuuusen takk til Anne-Lill for hjelpa. Setter stor pris på det du har gjort de siste par dagene for meg Anne- Lill! Klem :-)

2 kommentarer: