søndag 21. mars 2010

I morgen har jeg 3-åring i hus!


Tenk at han er blitt så stor...føles virkelig ikke ut som om det er 3 år siden jeg lå med rier og venta på at den lille sønnen min skulle komme til verden! Husker det som om det var i går...
Gavene ligger pakket inn og en boks is ligger i fryseren. Sebastian liker nemlig ikke kake noe særlig, men is er kjempegodt, så han får is med lys på :-)
Thomas skal på skolen i morgen, så vi starter dagen grytidlig. Vi tenker å stå opp sammen og vekke Sebastian med gaver på senga. Skal kose oss litt hjemme med god frokost, så skal jeg følge han til barnehagen hvor det venter en grønn krone og bursdagssang. Sebastian gleder seg veldig til i morgen, og jeg håper han får en fin dag! Onsdag skal vi feire med familie (da slår vi sammen bursdagene til Sebastian, Thomas og min søster Anne-Lill). På lørdag skal vi ha barneselskap!

I dag er vi så heldige å ha knallblå himmel og sol, så nå skal vi snart gå ut :-)
Ha en fin dag alle sammen!

3 kommentarer: