søndag 1. november 2009

This is it!

Trine spanderte på meg kino i dag sånn at jeg endelig fikk sett This is it, tuuusen takk! :-)
Filmen har ikke fått de beste terningkasta, men dette er en film laget for fansen. Jeg synes dette er en veldig fin film som viser en profesjonell stor artist, og et fantastisk flott menneske.
Synd at han ikke fikk hatt disse konsertene, de hadde blitt knallbra og utifra det vi så i filmen, så ville han virkelig dette...han lyste liksom sånn opp der han stod og øvde.
Jeg synes fortsatt det er uvirkelig at han er død....og det er rart det går ann å savne et menneske man aldri har møtt, men for meg har han betydd så enormt mye og jeg var faktisk glad i mannen....selv om jeg aldri traff han.
Synes denne filmen er en verdig avslutning på hans liv.

R.I.P

1 kommentar: