tirsdag 3. november 2009

Nærmer oss fort advent nå!

Har vasket gangen, brettet klær, vasket mer klær og hengt opp...vasket og tørket kopper...vært ute med ungene og lagt dem begge til å sove dupp....så nå sitter jeg og nyyyter hvor stille det er her :-)

Har begynt å tenke litt på jula i det siste, for nå går det fort....under en måned igjen nå, så er vi i desember. Har fått unna noen julegaver allerede og det er godt.
Gleder meg noe veldig til jul (sånn som jeg alltid gjør)...i år skjønner jo Sebastian enda mer, og for meg så er det kjempeviktig at han får en flott jul. Gleder meg til han skal åpne kalendere hver dag og sette opp nisse i nisselandsbyen (en landsby vi lager hvor det settes opp en nisse hver dag...som en slags kalender).
Vi skal kose oss sånn i desember altså! Jeg og Thomas snakka om å ha juleverksted med Sebastian...og vi må bake litt også.
Kanskje nissen kommer på julaften i år :-) I fjor droppa vi det for Nissen hadde kommet i barnehagen og da hadde Sebastian blitt vettskremt!

30.desember får vi besøk fra Nederland. En vi har blitt kjent med gjennom World of Warcraft kommer. Vi har kjent han noen år nå, men aldri truffet han før, så det blir spennende.
Vi pleier å feire nyttårsaften hos familien min i Kvål, men det spørs hvordan det blir i år da.
Vi får se.

Jeg må gå å skrive handleliste jeg nå før ungene våkner. Det begynner å bli passe tomt i matskapene her, så vi får vel gå til litt innkjøp i dag :-)

Noen som har middagstips? Jeg er så tom for ideer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar