mandag 23. november 2009

Julevask


I dag var jeg så flink å starte på julevasken :-))

Må ta det litt etter litt her i huset i år ettersom det er to småtroll her nå.

I dag var det kjøkkenet som ble grundig tatt. Tømte alle skap og vaska de både utvendig og innvendig. Vaska på toppen av skapene og listene på kjøkkenet.

Alle glass som vi ikke så ofte bruker ble også vaska for de hadde nok blitt litt støvete må jeg innrømme. De glassene på bildet er bare fra en hylle....det var to hyller til med glass og kopper, så jeg hadde en stooor koppvask i dag, hehe ;-)

I morgen skal jeg hive meg løs på badet tenker jeg...eller kanskje soverommet....vi får se.

Deilig følelse når jeg vet at det er ordentlig rent.

2 kommentarer:

  1. Så flink du er ! Må innrømme at jeg har ganske mange glass som trenger en skikkelig julevask her :-(

    SvarSlett
  2. Utrolig hvor støvete det blir inni skap...enda skapdørene som regel er lukket... :S

    SvarSlett