lørdag 21. november 2009

Dagen i dag...




I dag var jeg på trilletur med naboen May Tonje, kjempekoselig!
Sur vind, men godt å komme seg litt ut, og ungene har jo så godt av frisk luft de også. Dina Michaela sover veldig godt i vogna.
Koselig å bli bedre kjent med naboen!

Så var vi på middag hos svigers. Vi pleier alltid å spise hos de første søndag i advent, men neste helg har vi overnattingsbesøk fra Arendal, så derfor tok vi adventsmiddagen på forskudd i dag. Julemat, julebrus og dessert...kjempekoselig.

I kveld lærte Thomas Sebastian å danse som Michael Jackson, hehe, smeltet mammas hjerte da ja!Filmet han, så skal få lagt det ut senere.

Har hatt en fin dag i dag :-)
I morgen skal vi i to bursdager.

Legger ved et bilde av mine svigerforeldre med hvert sitt barnebarn :-)

Så må jeg legge ved et bilde av et maleri min mann lagde til meg her om dagen, hehe, søt han er <3

2 kommentarer:

  1. Thomas har blitt smittet av kreativiteten til deg og Sebastian ja. Det er sånt jeg liker :-)

    SvarSlett
  2. Ja, egentlig er han veldig kreativ av seg...han bare glemmer at han er d...men han glimter til en gang innimellom :-)

    SvarSlett