søndag 10. januar 2010

Har ikke skrevet på en stund nå....

Natt til i går dro vår nederlandske venn hjem. Veldig koselig med besøk og han var flink til å både bidra med innkjøp av mat og å hjelpe til med å feks rydde opp når vi har spist. Likevel er det godt å være litt alene igjen også...etter 11 dager, så er det godt å slenge ordentlig ned på sofaen sammen med bare min Thomas og se film etter at ungene er i seng :-)

Torsdagskveld fikk vi spysjuka i hus...det starta med meg som hang over doen hele kvelden. Thomas og Anthony dro på kino med Erling og Mats, men midt under filmen måtte Thomas finne nærmeste nødutgang...utrolig kjedelig!
Fredag var både Thomas og jeg sterkt redusert, så heldigvis tok Leif og Erling seg av vår gjest :-)
Sebastian skulle egentlig til ørelegen, men jeg måtte ringe og få ny time...hadde ikke greid å kommet oss dit. Fikk ikke ny time før 8.februar, men det får bare være.
I går var vi helt fine igjen, så da skrubbet jeg ned badet, høyt og lavt, og skiftet på sengene og desinfiserte dørhåndtakene...godt å kjenne lukta av grønnsåpe etter sånne dager.

Torsdag var vi på helsestasjonen med Dina Michaela og hun vokser som hun skal og er frisk og fin. Så er hun veldig sterk :-)
Begge ungene har heldigvis sluppet unna spysjuka!

I dag skal jeg bare ta det helt rolig og kose meg med familien min!

5 kommentarer:

  1. Godt at dere er friske igjen. Og ekstra godt at ungene har sluppet unna spysjuka. Sebastian gjorde vel unna sin del da han spiste dagkrem ;-)

    Dere får ta en tur hit en dag til uka da. "Tatte" er litt lite mobil for tiden. Så jeg tror ungene må komme hit på besøk istedet.

    SvarSlett
  2. Det skal vi få til en dag ja :-)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at det er moro med besøk, men at det er godt å være alene igjen :-) Så bra at dere har blitt frisk igjen ! Aldri noe gøy å være syk og det verste er jo spysjuka !!! Men jeg er stolt av deg, da du viser et godt pågangsmot til å vaske og rydde rundt dere, sånn rett etterpå. Alltid like flink du, Natalie :-)

    SvarSlett
  4. Ååå, tusen takk :-)
    Gjør ekstra godt å stå på litt når det er sånn skryt å få etterpå ;-)Da blir jeg veldig glad!

    SvarSlett
  5. Ja, da tror jeg ALLE blir glad :-) Godt med litt feedback !

    SvarSlett