mandag 18. januar 2010

Fredagskosen til meg og Thomas + noen middager...






Grønnsaker med dip...namnam! :-)
Sebastian smakte også, men syntes ikke noe særlig om d...han er håpløs til å spise grønnsaker!

Er dårlig på å oppdatere på min etikett "dagens middag", så her kommer flere bilder:

Legger ved bilde av vår lettvidte mat i går....brødskiver med kjøttdeig, tomatsaus, litt løk og ost på toppen...godt ja :-)

Så legger jeg ved et bilde av en middag vi hadde forrige uke...pasta med tomatsaus, løk og kjøttdeig. Vanligvis lager Thomas sausene fra bunnen av, men denne gang ble det tomatsaus på glass...

Hadde pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy en dag også...

Så hadde vi kyllingfilet med pasta og kyllingsaus en dag..


Vi lager middag hver eneste dag, men jeg glemmer helt bloggen min, så jeg må bli flinkere til å ta bilder som jeg kan legge ut på "dagens middag"

4 kommentarer:

  1. Morsomt at du legger inn flotte bilder av mat :-) Blir nesten sulten jeg, selv om jeg ser at dere nok har litt annen meny enn det jeg har. Er nok ikke så glad i løk og dipp ol.jeg, vet du :-)

    SvarSlett
  2. Hehe,ja, men rettene kan endres litt på ;-)
    Går i mye av det samme her hos oss da desverre...vanskelig å finne på noe nytt som vi alle liker :-)

    SvarSlett