onsdag 27. januar 2010

Nok en utfordring :-)

trønderfår har gitt meg en utfodring i bloggen sin.
Utfordringen er:
1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye, link og gi beskjed til dem


Mitt 6.bilde i 6.mappe er av Sebastian. Det ble tatt på sensommeren oppe på Orkelsjøen hvor vi var på hyttetur med Leif, Trine og Thea. Det regnet og var småkaldt, men ungene storkosa seg ute og ville absolutt ikke inn.

Jeg sender utfordringa videre til:
lillelinda
Fotoblikk
Matsyboy
Helenes Hus
HildeSol
Meg og mitt

3 kommentarer:

  1. Koselig bilde fra Orkelsjøen :-)

    SvarSlett
  2. Hehe, skal se på mappa mi til helga og se hva jeg har der :-) Fint bilde !

    SvarSlett
  3. Kan jo ikke ta denne utfordringa, for Linda har allerede vært på dataen vår og blogget bildet :-)

    SvarSlett