onsdag 27. januar 2010

Et foto i timen

Tirsdag 26.01.10 skulle jeg ta et bilde i timen (fra 08:00- 20:00) og her er resultatet. Dette er en helt vanlig dag hjemme hos oss (vanligvis er Sebastian i barnehagen da, men for tiden er han hjemme pga antibiotikakur..)


08:00 holder jeg og Dina Michaela på med morgenstellet. Kunne sikkert ligget enda lengere for storebror sover enda, men vi var lys våkne begge to. Thomas er på skolen.


09:00 Nå har storebror våknet og vi står i senga hans og ser ut vinduet for det er så fin himmel!


10:00 er vi nettopp ferdige med frokosten.


11:00 Ut på tur aldri sur


12:00 dagens husarbeid...støvsuge, vaske og tørke kopper, brette sammen klær, vaske og henge opp nytt og re sengene. Sebastian ser på barnetv i mens og Dina Michaela leker under babygymmen.


13:00 Sebastian sover dupp og vi jentene bare koser oss sammen i sofaen. Så ble det et bad (inkl masasje) på lillemor for hun lukta gulp...


14:00 betalte jeg unna litt regninger


15:00 Mamma og Sebastian bygger klosser med Dina Michaela som tilskuer


16:00 venter på at Thomas skal komme hjem. Vi leker Bjørnen sover og på dette bildet våkner bjørnen og brøler (Sebastian visste ikke at jeg hadde kamera klart)


17:00 Har Thomas kommet hjem og vi spiser lettvidt mat...ferdig pizza.


18:00 Barnetv


19:00 Ei som er sulten!


20:00 Begge ungene i seng, så nå er det tvkos for mor og far i huset :-)

4 kommentarer:

  1. Dette er en kul utfordring ! Selv om jeg egentlig ikke er så glad i utfordringer, så tror jeg at jeg skal hive meg på denne her, en dag som jeg ikke jobber :-)Fin serie !

    SvarSlett
  2. Ja, var litt morsom denne :-)

    SvarSlett