tirsdag 28. mai 2013

Sliten i dag...

Har sovet dårlig de siste nettene...hatt lite matlyst...og i morgen skal Dina Michaela legges i narkose for MR...kjenner humøret mitt kunne vært bedre enn hva det er i dag altså...kjenner meg litt sånn dø innvendig...og har null energi...hadde vært godt å bare lagt seg rett ned og sovet, men har ikke tid, i tillegg har jo barna kommet hjem fra barnehagen nå. Skulle gjort så mye på jobbfronten som jeg ikke har rukket i dag, så det blir nok å sitte oppe i kveld og utover natten til jeg har fått gjort det jeg må. Blant annet har jeg en avtale med et forlag om å sende dem et bokmanus i dag, så det må jeg få gjort i løpet av kvelden. Så må jeg jobbe med en barnebok jeg har startet på for et forlag er også interessert i manus på denne boken. Det er jammen meg mye arbeid å skrive bok...og ikke er det betalt arbeid heller, men det er verdt det om jeg får det sånn som jeg vil og tenker da
.
Satser på en bedre dag i morgen selv om Dina Michaela skal til MR. De ringte fra sykehuset i dag for å forsikre seg om at hun kommer i morgen, det har de aldri gjort før, så det gav egentlig en litt sånn ekkel følelse. Håper vi får svarene før helgen, men det blir nok ikke før neste uke. Spennende ting som skjer for tiden....jobb...bok...snart fødsel...og dette med Dina Michaela....ikke rart man føler seg litt utmattet enkelte dager... Det er i alle fall ikke kjedelig å være oss for tiden, hehe :-p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar