tirsdag 14. mai 2013

Imponerende...

Jeg fikk nettopp telefon fra jordmor. Hun hadde hørt dette med Dina Michaela fra ei, så hun ringte meg for å høre hvordan det gikk. Jeg skal til henne om to uker, men jeg måtte bare ringe henne når som helst hvis det var noe hun kunne gjøre før den tid. Var det noe jeg ville snakke om eller noe jeg lurte på, så måtte jeg bare ta kontakt. Og i tilfelle Thomas ikke får være tilstede hele tiden på barsel pga Dina Michaela, så skulle hun be sykehuset om å passe ekstra godt på meg, hehe...så søt og snill hun er :-) Godt når mennesker viser at de bryr seg og prøver å være medmenneske...det er til å bli rørt av :-) En flott jordmor jeg har!!

2 kommentarer:

  1. Godt at det finnes slike mennesker rundt omkring ! Gir håp for fremtiden at de fortsatt finnes :-) Ta vare på deg selv de siste ukene....så godt det lar seg gjøre !

    SvarSlett
  2. Ja, helt fantastisk godt! Blir så glad av sånne mennesker <3
    Skal prøve å gjøre det ja :-) Noe har skjedd i magen i løpet av natten for i dag er plutselig mammabuksa for stor...jeg må heise den på meg hele tiden :-P Spørs om han har endret stilling...kanskje snudd seg rett vei og krøllet seg godt ned i bekkenet eller noe :-) Håper det...jeg har ikke noe ønske om setefødsel :-p
    Dere må ha en finfin 17.mai og pinsehelg <3 Klem

    SvarSlett