lørdag 25. mai 2013

Det ble en vellykket bursdagsfeiring!

Som jeg skrev i går, så skulle Sebastian i bursdagsselskap i dag og jeg var litt spent på det etter dagen i barnehagen i går, men det gikk kjempefint. Han hadde det veldig bra! Så da er kanskje ting tilbake til det normale igjen da :-) Jeg får så vondt inni meg når barna ikke har det helt bra, så dette gjorde godt for mammahjertet mitt altså! En ting som ikke var så godt for mammahjertet mitt i dag var da jeg skulle forklare for lille Dina Michaela at hun skal være med Thomas og sove litt på sykehuset igjen på onsdag (jeg må være med Sebastian ettersom han har fri onsdager). Hun lurte på hvorfor og jeg spurte henne om hun visste at hun har hatt kreft, joda det visste hun. Jeg sa til henne at legen "reparerte" henne sånn at hun ble frisk og at hun nå skulle sove litt på sykehuset sånn at legene kunne se om hun fortsatt var frisk for om hun ikke er helt frisk inni magen sin, så må legene gjøre henne frisk igjen. Hun så litt lei seg ut, så kastet hun seg rundt halsen på meg og sa "Jeg vil aldri, aldri miste dere!". Det var klumpen i halsen da ja. Jeg sa at hun ikke skal miste oss, så skiftet jeg tema for da følte jeg at den samtalen ikke trengte gå noe lengre.
Hun har faktisk tatt seg til magen omtrent der milten sitter og sagt at hun har vondt der, det liker jeg ikke! Men nå får vi snart undersøkt henne ordentlig og funnet ut av dette og det blir godt å komme seg videre...akkurat nå står tingene litt stille. Nå ligger ungene trygt i sine senger og hører litt musikk. Jeg og Thomas skal se en film og slappe av. Jeg har veldig mye kynnere i dag...kunne like gjerne vært rier for min del, så blir jeg ferdig med det, hehe, men han tenker vel ikke å komme enda :-)
God kveld til alle :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar