fredag 22. mars 2013

Gutten min er 6 år i dag og skolegutt til høsten!!

Tenk det...som tiden flyr altså!!
For 6 år siden jeg lå på føden og ventet på å få holde lille babyen i armene... Kl.16:00 kom han endelig :-)

I dag fikk han kokosboller med lys på senga (han er ingen kakemons nemlig) og gaver. Etter et godt bad, en god frokost og litt tid til å teste ut spillet han fikk av meg, Thomas og Dina Michaela, så dro vi til barnehagen. Der ventet en krone som han selv var med å lage i går. De skulle også ha påskesamling i dag og få en overraskelse..og det passet jo bra for han som har bursdag :-)
I ettermiddag skal han først få sin livrett, pannekaker, så skal vi ut å bowle sammen med en kompis av Thomas...det var Sebastian sitt ønske :-)

Gratulerer så mye med dagen storegutt!! Du er verdens beste Sebastian! Du er unik og vi er så heldige som har deg! Glem aldri hvor bra du er :-) Du er utrolig intelligent og kan veldig mye, du er omsorgsfull og en veldig god sønn og storebror, du er ryddig og har ordenssans, du er sta og skal helst ha viljen din, men du er veldig godhjertet og snill. Så er du også en veldig morsom gutt full av energi og med mange interesser :-) Vi snakker om at du skal få begynne på Kung fu og fotball til høsten, og jeg gleder meg stort til å følge med på deg!!

Mamma er kjempe, kjempeglad i deg, gullet og jeg håper du får en fin bursdag og en god påske sammen med oss!!

Kos og klem



2 kommentarer:

  1. Tenk at tiden flyr så fort ! Snart skolegutt :-) Og både mor og barn er inspirert av en verdensstjerne ifølge bildene, hehe...Håper han hadde ei fin feiring !

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, han vet å posere som MJ ;-)

    SvarSlett