lørdag 2. mars 2013

God helg!

Vår helg har så langt vært veldig bra...vi sliter med litt forkjølelse...igjen, men ellers bare bra :-)
Jeg har vasket det vi har av babytøy nå...må ha en god del mer, men det vi har er nå blitt vasket, strøket og ligger lagret i et lite skap sammen med litt annet til lillegutt :-)



Bilstolen og basen er også vasket og pakket godt inn frem til vi skal montere det i bilen. Babysengen er på plass...må bare re opp når han kommer. En vogn venter i Oslo. Vi mangler litt ting og tang enda, en del småtteri, men vi har goood tid igjen...kommer til uke 25 nå straks, så det er hele 15 uker igjen...føles som en evighet, men det går nok helt sikkert fort :-)

I går hadde vi kjempekoselig besøk av Remi og samboeren Hilde som er slekt her på sørlandet. Om bare 6 uker venter de ei lita jente, og hun skal også hete Dina som vår...oppkalt etter samme dame, Remis oldermor, min mormor :-)
Vi spiste taco sammen og hadde det veldig hyggelig!! Gleder oss masse til neste gang allerede. Vi skal ta oss en tur til dem snart og da får ungene prøve seg på hundekjøring, det tenker jeg blir gøy.
I dag har Thomas og ungene vært med meg ut å jobbet litt...vi har kjørt rundt med flyveblader. Så har jeg jobbet litt hjemme med en bestilling :-) Ellers bare kos egentlig.

Jeg fikk veldig hyggelig post i dag da...to nye smykker fra Espen Vincent. Han hadde med seg hjem smykker fra Brasil og hjertesmykket er velsignet av John of god.
                             
Jeg har flere ganger nevnt Espen før, men sier det igjen...alle som trenger noen å snakke med eller trenger hjelp med psykiske eller fysiske smerter og plager, noe som hindrer deg i å leve livet sånn som du ønsker, må gjerne ta kontakt med Espen. Jeg anbefaler han varmt. En veldig godhjertet og snill mann som viser forståelse, varme og omsorg for medmennesker. Han er å finne på facebook :-) Han selger også fine smykker, hjertekrystaller og diverse hvor han healer inn ting personlig til nettopp deg.

Om været holder seg like fint i morgen, skal jeg prøve å fikse litt utenfor her...fjerne mer snø fra platten og ta frem ungenes hagemøbler, så skal vi alle se film sammen og jeg må jobbe litt.
Har ny kampanje på nettsiden min www.kunststua.com nå og vil legge ut en del mer i nettbutikken fremover nå.

Ønsker alle en fortsatt fin lørdag kveld og håper alle får en fin dag i morgen. Nå skal jeg finne sengen, kjenner jeg...lade opp til ny fin dag i morgen :-)

God natt til alle og klemmer til de som vil ha ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar