onsdag 27. mars 2013

Fin start på påsken!

Nå har vi hatt finvær hele uken så langt. I dag fikk jeg igjen skuflet hele platten og Thomas tok verandaen i går, så nå prøver vi igjen...er jo ikke lenge siden sist vi fjernet all snøen, men da kom det jaggu meg en skikkelig dunge snø dettende ned. Det var mye å fjerne igjen nå...lurer på hvor mange kilo det egentlig var jeg kastet over gjerdet i dag...Nå holder det for denne vinteren :-) I morgen er det også meldt fint vær og vi skal på grilling til Remi og Hilde :-) Det blir koselig!!
Fantastisk fin start på påsken har vi hatt. I dag tok vi siste handling, så nå behøver vi ikke oppsøke en eneste matbutikk på nesten en uke. Vi hadde også litt innekos hvor vi så "Stuart Little" sammen, en veldig søt film som både store og små likte. Resten av påsken blir det å se litt familiefilmer, spille spill og være ute :-) Bare hjemmekos :-)
Formen min er også mye bedre. Jeg har sovet godt de siste to-tre nettene og føler meg dermed mye mer opplagt. Har også begynt på jerntabletter som nå har begynt å virke, så alt føles bedre nå! Herlig!! Litt trøtthet er det jo, men jeg er jo tross alt gravid :-)
Nå er jeg godt ut i uke 28 og i følge babyverden.no er Magnus nå 1350g og 35cm...han har 90% sjanse på å overleve om han blir født nå :-) Men jeg synes han skal holde seg inni der noen uker til ja, vokse seg stor og sterk! Jeg har 197 dager bak meg og 85 dager igjen til termin.
Magen vokser (bildet tatt med mobil, så ikke bra kvalitet):
Nå skal jeg bare holde sofaen med selskap resten av kvelden og jeg håper dere andre også har en fin og koselig påske. Ta vare på deg selv :-)

4 kommentarer:

  1. Så STOR og fin mage !!!! Ser sunn og frisk ut nå, Natalie :-) Bra at du føler deg bedre og at dere har hatt ei fin påskefeiring...

    SvarSlett
  2. Tusen takk :-) Klem fra hvalen, hehe :P

    SvarSlett
  3. Tenk på at Magnus er nesten like stor som du var da du ble født... Men jeg håper også at han holder seg i magen til rundt termin. <3

    Også er jeg veldig glad for at det snart er vår og sommer, for du klarer jo ikke å holde deg unna snømåkinga.
    *kjefter litt på deg*

    SvarSlett
  4. Hehehe, nei, satser på at det er slutt på snømåkinga for denne gang :-p
    Blir deilig med vår og sommer nå ja...ikke minst blir det godt for ungene å bare stappe beina i lette sko og løpe ut, i stedet for alle de store, tunge klærne som må pakkes på nå.
    Ja, enn det...nesten like stor som jeg var :-) Og like stor som Turid og Thommy sin lille jente var da hun kom til verden :-) Men jeg har ingen planer om å tilbringe ett par måneder på sykehus, så han må bare holde seg inne en stund enda ja :-)

    SvarSlett