lørdag 9. mars 2013

Energiløs ja!!

I går ble det skikkelig jobbedag...har fått mange bestillinger i det siste, så da fikk helgavasken vente til i dag. Har skiftet på sengene, vasket badet og støvsuget i dag, men så sa kroppen fullstendig stopp etterpå! Ble liggende to timer å hente meg inn igjen...Thomas tok med seg Dina på butikken og Sebastian ble liggende i sengen med meg å spille DS. Energien er ikke som den pleier å være nei! Jeg sliter med å komme meg opp om morgenen og legger meg tidlig...hadde jeg ikke hatt mann, barn og jobb, så hadde jeg søren meg kunnet ligge hele dagen altså :-p Jeg har berget for bekkenløsningen og ikke hatt altfor mye halsbrann heller i dette svangerskapet...egentlig ingen plager, så har vært kjempeheldig, men den trøttheten i det siste altså....Jeg har da ikke tid til det...jeg MÅ ha energi!! 3 måneder igjen nå da...jeg sa til Thomas i dag at det føles som en evighet, men Thomas påpekte at jeg har 6 måneder bak meg nå, det hjalp litt å høre, hehe :-p Neida, jeg skal ikke klage...jeg har egentlig ikke noe å klage på...vet det er mange med store plager og som sliter skikkelig, både gravide og ikke gravide. Disse bagatellene mine blir dumt å klage for, men blir bare så frustrert for jeg føler det er så mye jeg skulle ha gjort. Dessuten vet jeg at jeg kjenner flere som ikke kan få barn og som gjerne ville hatt de plagene jeg snakker om, så jeg skal ikke klage- jeg skal være glad og takknemlig, noe jeg er altså!!
Vi har fått vognen i hus nå og jeg er sååå fornøyd med den!! Fineste vognen vi har hatt og så lett, god og stødig. Babybagen er så liten og kjekk, til og med lille jeg kan bære den med meg. Skal legge ut bilde av den senere :-) Den er vasket og ordnet i stand, så skal dekke den til frem til Magnus skal bli med på trilletur. Det meste begynner å komme på plass nå og det er herlig. Må ha litt mer klær til han kommer, kluter, flasker, bleier, babysåpe/olje/zinksalve og sånne ting, ny termometer for å måle feber, sengetøy, krabbeteppe, vippestol, spisestol og sikkert mer, men er jo ikke alt som trengs med en gang da :-)

Har fått en del bestillinger i det siste ja, og det er så utrolig gøy!! Det er bare å stå fremover nå ja :-) Men jeg tar alltid i mot flere bestillinger, så ta gjerne kontakt! Har gjort noen endringer og lagt til litt nytt på nettsiden nå, så ta et titt på www.kunststua.com :-) De antarktis inspirerte bildene jeg la ut på facebook for litt siden har jeg likevel bestemt meg for å selge nå (hadde egentlig andre planer), så de ligger også på nettsiden. Om noe virker uklart, ta kontakt- ikke vær redd for å spørre! Tar gjerne i mot ris og ros også :-)

Riktig god helg ønskes alle!!

Klem fra Natalie

6 kommentarer:

  1. Håper du finner igjen energien snart. Hvis ikke får du kanskje ta en tur til legen for å sjekke blodprosent og sånt. <3

    Også får du skrive ønskeliste når det nærmer seg fødsel. Noen småting skal jo vesle Magnus få fra tante når han kommer til verden. Men jeg venter og ser hva dere mangler når det kommer så langt...

    SvarSlett
  2. Ja, skal til legen den 19. nå og da skal det taes blodprøver, så vi får se hva de viser :-)

    Ønskeliste skal jeg få ordnet når det nærmer seg ja :-)

    Thomas fikk forresten brev fra St.Olavs i dag og han har time 15.april, så vi kommer til trøndelag en dag eller to før det :-) Så reiser vi igjen 18.april for jeg skal til jordmor 19. :-) Gleder oss til å se deg og de andre igjen!!

    SvarSlett
  3. Ingen er overmennesker, selv ikke du ! Ta kroppens signaler på alvor - gravid eller ikke....vi må alle gjøre det innimellom.

    Ang.Trøndelagstur - er du sikker på at det er så lurt så langt uti svangerskapet ? Det er SYKT mange timer for en høygravid dame og to små unger i bil altså ! Har selvsagt veldig lyst til å treffe dere, men ikke for enhver pris...

    Jeg tar også imot ønskeliste til lilleprinsen :-)

    SvarSlett
  4. Ja, det er sant! :-)
    Det går litt opp og ned, i går var det plutselig en veldig bra dag igjen...så da var jeg ute og kostet/raket, vasket en del inne og hadde koselig besøk av Tom Davy og datteren Rebekka... I dag er jeg litt mer tappet igjen, hehe :-p Men skal til legen om en uke nå da, så vi får hva blodprøvene viser :-)

    Jeg har egentlig ikke tenkt på at det kanskje ikke er så lurt å kjøre så langt som høygravid jeg, men det går sikkert greit :-) Vi tenkte vi kunne ta en overnatting på halvveien om vi har råd :-) Men vi får se ;-) Jeg kan jo drøfte dette også med legen :-)

    Fikk forresten avslag fra BUP til tross for henvisning fra fastlegen, men vi skal i stedet prøve å få hjelp fra noe her i Vennesla som heter familiesenteret...så får vi se om de vil hjelpe :-) Sebastian ble veldig skuffet over at BUP ikke ville hjelpe oss da...han sier selv at han sliter litt med det sosiale, så han vil gjerne selv også ha hjelp.

    Ønskelister skal bli ja ;-)

    SvarSlett
  5. Kjedelig med BUP ! Får håpe at familiesenteret er flinke, da :-)

    Snedig at du postet svaret ditt kl. 11.11 i dag den 11...

    SvarSlett
  6. Hehe, det så jeg ikke selv :-) Morsomt :-)

    SvarSlett