søndag 3. mars 2013

En fantastisk herlig dag!!

Våknet av solen som skinte inn gjennom soveromsvinduet. Thomas hadde stått opp med ungene og jeg hørte de var glade og fornøyde uti stuen hvor de så barne-tv og spiste frokost...FLOTT start på dagen da :-) Følte meg veldig heldig altså!
Jeg jobbet litt med en bestilling da jeg sto opp. Så hadde vi vår faste kosestund som vi har hver søndag...med snacks og familiefilm som vi alle ser sammen. Da filmen var ferdig tok vi på oss å gikk ut. Så varmt og godt at det fristet mest å droppe yttertøyet, men det er jo det som er farlig på denne tiden...man kler av seg for tidlig og vips så er man syk..
Kattene storkoser seg ute for tiden...

Ungene lekte gjemsel i skogen, mens jeg og Thomas fjernet alt av snø og is fra platten...det tok noen timer, men det ble veldig bra! Ungene prøvde syklene sine, men det var litt for bløtt og mykt ute, nesten litt sånn gjørmete, så det var ikke så enkelt å sykle enda. Kostet platten og satte ut ungenes hagemøbler...må få kjøpt nye hagemøbler til oss etterhvert :-) Jeg gjorde nok litt tyngre arbeid enn jeg burde med magen, men jeg liker hardt arbeid og greide ikke la være å hjelpe Thomas med isen og snøen :-) Herlig når man setter seg ned og kjenner at man har brukt kroppen!
I ettermiddag jobbet jeg litt mer med ett par bestillinger, så har det bare vært avslapping.
En veldig finfin dag og flott helg har det vært og nå er vi klare for en ny uke.
I morgen kommer Remi og Hilde en tur igjen, og det gleder vi oss til! Ellers blir det jobbing på meg i allefall :-)
I morgen settes det i gang en liten ukeskampanje på portrett-tegninger...for mer info, se på www.kunststua.com. Har i tilegg månedskampanjen jeg satte i gang på fredag, det er 30% på nettbutikken (altså ikke bestillinger, men på det som ligger der for salg) og det kommer mer der utover i hele Mars :-)
En riktig fin kveld til alle og en topp uke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar