tirsdag 28. august 2012

Tusen takk!

Fikk så mange gratulasjoner og hyggelige hilsninger på søndag da jeg fylte år, så jeg må få si tusen takk til alle sammen :-) 28 år siden jeg kom til verden, 1500gr og 42cm :-) Jeg hadde ikke tenkt å feire noe, men hadde en veldig fin dag! Fikk sove lenge og ble vekket av mine tre med et stort bursdagskort som alle hadde tegnet/skrevet på :-)Gave hadde jeg fått på forskudd. God frokost sto klar på spisebordet da jeg sto opp. Thomas lagde muffins og brownies, så kom Linda og kristian på besøk. Det var kjempekoselig! På ettermiddagen kom Leif, Trine og ungene også på besøk og det var også som alltid veldig koselig! Avsluttet bursdagen med en film sammen med Thomas etter at ungene var i seng. Hadde en finfin dag! Nå er det bare litt over to uker til flytting, så det er litt å gjøre for tiden og mange å besøke før vi flytter. Gleder oss nå da! Gleder meg til vi har kommet oss i hus der nede med flyttelasset vårt! Ønsker alle en fin "blåsbortdag" (blåser iallefall bra her) :-) Stor klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar