mandag 13. august 2012

Åh, forresten...

Om noen vil hjelpe oss med flyttinga....så tar vi gjerne i mot hjelp altså! Flyttinga kan skje når som helst i september da vi uansett betaler husleie begge plassene. Thomas skal leie varebil å kjøre tingene nedover, men vi trenger noen til å kjøre bilen vår, meg og ungene nedover...ettersom han kjører varebil. Eventuelt kan den som hjelper til kjøre varebilen og Thomas vår bil. Vedkommende får overnatte i leiligheten vår og deretter betaler vi togbillett hjem til trøndelag :-) Så skal huset her vaskes da...jo flere, jo fortere går det å få det unnagjort ;-) Om noen vil kjøpe av oss stuebordet for kr.300,- si fra!

5 kommentarer:

  1. Kjøringa kan jeg ikke hjelpe med, men jeg kan hjelpe med vaskinga di. Avhengig av at jeg ikke er på jobb i det tidspunkt da, selvsagt :-)

    SvarSlett
  2. Det har ordna seg med kjøringa da Linda og Kristian tilbød seg :-) Vaskinga blir ettermiddag/kveld fredag 14.sept :-)

    SvarSlett
  3. Masse lykke til med flyttinga :-) Har lest bloggen en stund men ikke kommentert. Jeg er "den nye dama", hehe :) Nydelige barn du har!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, er ganske fornøyd med småtrolla selv også;-) Da sees vi nok i barnehagen en dag før vi flytter:-) Koselig at du titter innom bloggen<3

    SvarSlett
  5. :-) Det gjør vi sikkert :-)

    SvarSlett