mandag 13. august 2012

HURRA!!!

Fredag kveld vendte jeg og Thomas snuten mot sørlandet. Sebastian skulle ha tantehelg og Dina Michaela fikk kose seg hos Morten og Stine :-) Tuuusen takk til barnevaktene!!! Tidlig lørdag morgen var vi fremme og allerede kl.7:30 var vi på visning på en leilighet. Og den fikk vi!! Til leie altså... Så nå vet vi hvor vi skal bo...en bekymring mindre :-) Den er jo gammel, men den er romslig og helt fin for oss frem til vi får kjøpt oss hus. Etter visninga dro vi hjem til søskenbarnet mitt Rolf-Arne, kona Berit og den lille nusselige hunden deres. Fikk oss ett par timer søvn. Deres datter Jeanette kom utpå dagen og vi grillet. Skal si de kunne det med grilling!! Det var utrolig god mat!! Etter grillinga ble jeg med Jeanette på Sørlandssenteret...det var et veldig bra senter! Gleder meg til å traske rundt der mye fremover...det var så mange fine butikker!! Veldig koselig å tilbringe litt tid med Jeanette, hun er ei godhjertet og morsom jente! Samtidig var Thomas inne til byen og traff sin venn Andre. Resten av kvelden var det bare avslapping hjemme hos Rolf-Arne og mange gode historier jeg lo godt av!! Gleder meg masse til å flytte nedover til den gjengen vi har der! Tidlig i går kjørte vi hjemover. I Oslo var jeg som planlagt innom Espen Vincent med maleriet hans og det virket som han ble glad for det :-) Det er alltid godt når folk blir fornøyde med det jeg leverer! :-) Det var iallefall en personlig gave, malt med han i tankene....hjerte fordi han driver med hjertehealing og sprer kjærlighet...en engel fordi at han er rene engelen selv...og varme farger fordi han er en varm person. Espen var like snill og god som jeg trodde...øynene hans lyste av godhet og glede! En veldig hyggelig mann, så etter å ha truffet han kan jeg fortsatt anbefale han ;-) Skulle gjerne pratet mer med han, men vi måtte bare dra videre...langt å kjøre og barnevaktene ventet. Trafikken var helt tragisk! Kø overalt og mange sinkere her og der! Vi måtte helt inn til Selbu å hente Dina Michaela, og Sebastian hentet vi i Klæbu. Vi var ikke hjemme og i seng før halv tre i natt! Da hadde jeg og Thomas kjørt i 17 timer med kun en liten spisepause...såpass ille var trafikken i går! Etter 3-4 timer søvn sto Dina Michaela inne på rommet vårt...klar for å stå opp, men det går greit :-) Thomas sover, han er helt utslitt av kjøringa stakar! Jeg og ungene skal bare kose oss ute i sola i dag :-) Jeg skal søke litt jobber på sørlandet også...nå vet vi iallefall hvor vi skal bo! :-) Ønsker alle en kjempefin dag med masse sol og glede

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar