fredag 10. august 2012

Snartur til sørlandet :-)

Thomas ligger nå og sover...lader opp til å kjøre i natt. Vi skal til sørlandet en snartur. Sette fra oss første tingene våre til oppbevaring...da er vi liksom i gang ;-) Så skal vi på visning på en leilighet i morgen tidlig. Den SKAL jeg ha, hehe :-P Sebastian skal være hos tanta si i helga og gleder seg veldig! Dina Michaela skal være hos et søskenbarn av Thomas og kona + barna...hun gleder seg ikke like mye...hun synes det er litt skummelt å sove borte "Kan æ vær med mamma og pappa? Vær så sniiiill?". Får jo mest lyst til å ta henne med når hun setter opp de største, tristeste dådyrøynene, men vet at hun vil ha det bedre hos Morten og Stine...det blir jo voldsomt mye kjøring på kort tid og hun er ikke akkurat glad i å kjøre bil. Vet begge barna våre er i gode hender :-)

                             

2 kommentarer:

  1. Tenk at dere flytter så langt unna :-( Men jeg misunner dere klimaet, sørlandsidyllen, masse slekt og DYREPARKEN ! Hadde jeg bodd der, ville jeg hatt sesongkort ja, og det blir fantastisk for ungenes del og hehe, for din også :-) Håper det gikk bra med Dina. Hadde det bare vært ei annen helg, men denne helga hadde jeg ikke mulighet altså. For ei helg ! Følelsene hopper opp og ned og jeg har ikke fungert i heletatt ! Men jeg håper og tror at fremtiden blir bra for oss alle nå :-) Og nå har jeg ingen unnskyldning - nå MÅ jeg nedover til sørlandet til sommeren for å besøke dere. Tenk hvor stor ungene vil bli mellom hver gang vi ser dem ! Ser dere ikke så ofte nå heller, men vi har liksom muligheten...

    SvarSlett
  2. Ja, nå blir det langt for å dra på besøk :-( Heldigvis har det begynt å gå fly direkte fra Trheim til Krsand nå :-) Får veldig rimelige flybilletter om man følger godt med....nå vet jeg Anne-Lill allerede har undersøkt litt, så hun kjenner godt til dette med flyene dit. Men mye fin natur å se om man velger bilen også! Og velger man korteste kjørerute skal egentlig turen herfra til Kr.sand ta 9 1/2 time...og da bor dere jo hos oss så lenge dere vil :-) Vi skal være flinke til å komme på besøk vi også, men det blir ikke sånn som nå nei :-( Åh, dere burde komme etter etterhvert! Valget angående flyttinga var vanskelig, men i det valget var tatt (måtte bare hoppe ut i det), så har vi kjent hvor riktig det var! Og i helgen da jeg og Thomas var der kjente vi det ekstra godt! Da valget endelig ble tatt, begynte vi bare å glede oss. Nå kjenner vi flere som har lyst til å komme etter...og vi skal nok overtale dem, hehe :-p Rolf Arne sier vi skal få dere nedover også! Vi skal nok lure dere! Si til Torkild at vi har flere i slekten som både jakter og fisker! ;-) Nå i helgen har hele slekta der nede en gigantisk grillfest som de har en gang i året...gleder oss til å være med på den neste år! Det er så utrolig gode og varme mennesker og et helt annet samhold enn vi har her. Tror og håper dette blir bra for oss, ikke minst for ungene. Men vi vil savne dere ja!! Kommer innom dere en dag denne uka :-)

    SvarSlett