torsdag 31. desember 2009

Året 2009...

2009 er over...

... og jeg ble utfordret til å oppsummere året?

* Hva gjorde du i 2009 som du aldri har gjort før?
Besøkte Kristiansand dyrepark i sommer.

* Holdt du nyttårsforsettene dine og vil du lage nye?
Tror ikke jeg hadde noen nyttårsforsett og ikke vet jeg helt hva det skal bli nå heller....jeg er ikke så flink til å holde mine nyttårsforsett desverre, så jeg må finne på noe som det faktisk er mulig for meg å holde. Får tenke litt på det frem til i kveld :-)

* Ble noen som står deg nær mor eller far?
Jeg og Thomas ble foreldre til ei lita prinsesse. Ellers har jeg flere venner som fikk barn i 2009.

* Døde noen som sto deg nær?
Jeg mistet en onkel. I tillegg var det et sjokk for meg at Michael Jackson døde, han betydde enormt mye for meg!

* Hvilke land har du besøkt det siste året?
Kun Sverige

* Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?
Bedre økonomi!

* Hvilke datoer i 2009 vil du aldri glemme, og hvorfor?
29.09.09 vil jeg aldri glemme for da ble min lille Dina Michaela født.
Så vil jeg aldri glemme da Michael døde 25.06.09.

* Hva er det største du har oppnådd i år?
Å bli mamma til enda et velskapt barn.

* Hva var din største nedtur?
At min mann ble arbeidsledig da vi ventet enda et barn.

* Har du vært syk eller skadet?
Tror jeg nylig hadde svineinfluensaen, men ellers har jeg bare vært frisk.

* Hva var dine beste kjøp?
Kjøpte meg vintersko i går...trengte det veldig!

* Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
Det er flere som fortjener en hyllest. Jeg er heldig og ha så mange flotte mennesker i mitt liv...tror nok dere vet hvem dere er ;-)

* Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?
Ingen som jeg kan komme på.

* Hva gikk mesteparten av pengene dine til?
Mat

* Hva gjorde deg veldig veldig veldig oppspilt og glad?
Å bli mamma igjen :-)

* Hvilken sang vil alltid minne deg om 2009?
This is it- Michael Jackson

* Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du:

- Gladere eller mer nedstemt?
Gladere

– Tynnere eller tykkere?
Uendret

- Rikere eller fattigere?
I allefall ikke rikere, hehe

* Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?
Trena

* Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?
Jeg kan nok også som mange andre sitte litt mindre foran dataen!

* Hvordan vil du tilbringe julen?
Sammen med min familie og gode venner.

* Ble du forelsket i 2009?
Er gift med en god og snill mann ;-)

* Hva var ditt favorittprogram på TV?
Grace anatomy tror jeg kanskje...i tilegg til mange flere!

* Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?
Nei, hater ingen.

* Hvilken bok er den beste du har lest i år?
Har faktisk ikke fått lest en eneste bok i år...annet enn barnebøkene til Sebastian.

* Hva var årets beste musikalske oppdagelse?
Dårlig med musikalske oppdagelser her i gården i år...

* Hva ønsket du deg – og fikk?
Et velskapt barn

* Hva ønsket du deg – og ikke fikk?
Konsert med Michael Jackson...

* Hva var årets beste film?
This is it

* Hva gjorde du på bursdagen din?
Spiste kaker og koste meg med familien min :-)

* Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?
Vet ikke helt..

* Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
Avslappet...skulle gjerne hatt meg noe nytt og fancy ;-)

* Hva har holdt deg i mental balanse?
Den positive, evig optimistiske mannen min

* Hva husker du fra nyhetsåret 2009?
Da bekreftelsen kom om at Michael Jackson var erklært død

* Hvem savner du?
Michael Jackson!

* Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?
Dina Michaela...ei fantastisk lita frøken!

* Fortell en viktig livsvisdom du har lært i år?
Kommer tilbake til det...må tenke litt ;-)

3 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også :-)

    SvarSlett
  2. Slike oppsummeringer er artige! Høres ut som det var et greit år da, med fødselen av ei lita snuppe som det største høydepunktet! :) takk for besøket i min blogg og for koselige ord! :)

    SvarSlett