fredag 18. desember 2009

Pepperkaker og nissefest...




På onsdag lagde vi pepperkaker (det var dagens aktivitet) og jeg må bare legge ut bilde av lillegutt...han var så ivrig at melet føk rundt...kan jo se hvordan han så ut, hehe :-)

I dag har de nissefest i barnehagen, så jeg må også legge ut bilde av nissen min :-) Han holder på å gjøre seg klar for å gå ut her, så litt yttertøy har kommet på..

Nå skal han bare i barnehagen mandag og tirsdag, så skal han få være hjemme og kose seg med oss andre hele jula!

I dag fikk han blyant og en saks i kalenderen og i går fikk han en liten bil. Han har fått flere småbiler og dyr de siste dagene.

Nå er jeg helt ferdig med julegavene. Kjøpte den aller siste i går (med mindre det dukker opp enda mer uventet da..). Nå må bare alle gavene leveres, men vi er godt i gang.

Jeg holder på å gjøre meg ferdig med julevasken her i dag, så jeg får vel fortsette. Er så greit å gjøre sånne ting mens Sebastian er i barnehagen. Dina Michaela er så rolig og snill at det går kjempefint å få gjort ting!

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder av baker og nisse. Og tante er jo så heldig at hun har fått en boks av de ferdige pepperkakene. Gleder meg til å kose meg med dem i jula. :-)

    SvarSlett