fredag 11. desember 2009

Adventsgaver og diverse..







Nå har jeg ikke fått lagt ut bilder av adventsgaver og sånt på en stund. Nå har jeg mistet litt kontrollen på hva han fikk når, men Sebastian har i det siste fått blyant og viskelær, nesehorn og sjiraff, og tre ballonger som var større enn gutten :-) Må påpeke at disse ballongene var det like morsomt for mammaen å leke med ;-)
I tilegg har han fått ett par biler jeg har glemt å ta bilder av. I dag var det også to biler i pakken.
Nisselandsbyen fylles også opp...nå står det 11 nisser der.
Aktivitetene våre har det vært litt så som så med ettersom jeg har vært syk, men vi satt samlet i sofaen og så Mikke mus og vennene hans feirer jul her om dagen...en veldig koselig julefilm som fikk oss alle i julestemning. Hadde aldri sett den før.
Så var vi i bursdag til Thea en dag...da var det dagens aktivitet rett og slett :-)
I helgen skal vi kose oss masse...jeg må uansett holde meg hjemme, så da får vi lage litt hjemmekos :-))

3 kommentarer:

  1. Oj! Jeg visste ikke at ballongene var så store...

    SvarSlett
  2. Jøss, svære ballonger ! Moro at tante har laget kalender til ham :-) Dere får kose dere i helga, også må du ta en titt innpå bloggen min og se vasen jeg har fått....den er helt RÅ !

    SvarSlett
  3. Ja, hehe, det er de mest ekstreme ballongene jeg har sett! :-)

    Var inne forleden dag og så vasen ja...sånn passe stor den også ja, hehe :-)

    SvarSlett