mandag 26. august 2013

wow!

For en topp dag!!
I dag er det 29 år siden jeg kom til verden :-)
Jeg har fått overveldende mange hyggelige gratulasjoner på facebook, sms og noen telefoner! Så kom Thomas hjem fra butikken med roser til meg :-)


Da Sebastian kom hjem fra skolen fikk jeg gaven fra Thomas, ungene og svigers. Jeg har egentlig ikke ord altså!! Kan bare si mange tusen takk!!! Jeg fikk en hel helg på hotell med spabehandlinger, inspirasjonsforedrag av Jan Thomas og et stort spa anlegg jeg kan bruke fritt... Det blir helt fantastisk!!! Blir veldig rart å være borte fra Thomas og ungene, men dette kan være godt for dem også...jeg kommer hjem skikkelig oppladet...blir vel som et nytt menneske ;-) Gleder meg veldig!!
Jeg får litt dårlig samvittighet...Thomas blir alene med ungene en hel helg (kanskje en kompis kommer hjem til oss og tar en overnatting), mens jeg bare skal koooose meg :-) Blir veldig rart altså...

I ettermiddag var Andre her og spiste kake. Thomas hadde laget Suksessterte og Verdens beste...de var kjempegode! Flinke mannen min!

Nå blir det natta her, skal bli godt med litt skjønnhets søvn før en ny stressende morgen , hvor vi til slutt får det travelt uansett hvor god tid vi i utgangspuktet har, hehe...kanskje noen barnefamilier som kjenner seg igjen, hehe ;-)

Sov godt alle sammen :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar