lørdag 7. september 2013

Hehe, kjeder meg...da tar jeg meg tid til sånne utfordringer :-)

1. Siste du drakk? Sitter med et glass brus nå, hehe :-p Alkohol har jeg ikke rørt på et år faktisk.
2. Er du forelsket? Tja...etter 8 år blir liksom ting litt annerledes...men det er vel en slags forelskelse fortsatt, bare litt annerledes enn i starten...vanskelig å forklare, men regner med folk skjønner hva jeg mener ;-)
3. hvem kysset du sist? Kysset alle tre barna god natt i sted ;-) Ellers er det jo Thomas :-)
4. Siste sangen du hørte på? Hm...tror kanskje det siste var Prince med Kiss..
5. Sist du gråt? To dager siden...
6. Ville du hatt en med samme kjønn som kjæreste? Nei...
7. Har du noen gang vært utro? Nei...
8. Har du tatt noe fra dine foreldre uten at de vet det? Kan ikke huske det :-)
9. Sist gang du så pappan din? Da jeg var 6 år og han skulle i sølvbryllup...jeg sto på kjøkkenet og tok farvel...Gråt for jeg ville ikke han skulle dra...han sa jeg skulle vekke han neste morgen.
10. Ville du ha kysset en av samme kjønn? Bare på tull :-)
11. Cola eller Pepsi Max? Det går for det samme for min del :-)
12. Jordbær eller bringebær? Jordbær
13. Facebook eller skype? Facebook
14. Er du gutt eller jente? Jente...
15. Har du fått nye venner i år? Ja, det har jeg...flere fine mennesker har dukket opp i mitt liv :-)
16. Sluttet å savne noen? Nei...jeg slutter ikke å savne de jeg er glad i, som jeg enten er langt unna eller har mistet...
17. Ledd til du har begynt å gråte? Jeg ler ofte så mye at tårene renner jeg, hehe, men det er jo ikke akkurat gråt...jeg har ikke begynt å gråte nei...
18. Møtt noen som har forandret deg? Ja, og de det gjelder vet det nok :-)
19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er? Ja, det viser seg ofte i vanskelige, tøffe situasjoner...
20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg? Ikke som jeg kan huske, men det er det helt sikkert...og det får de bare gjøre. Jeg er meg og de som er glad i meg får ta meg som jeg er :-)
21. Kysset noen fra din top friends liste? Hm..hvilken top friends liste? Thomas er jo min beste venn da...
23. Hvor mange barn vil du ha? Hadde jeg hatt tid og økonomi til flere kunne jeg godt hatt mange, men akkurat nå tenker jeg at det er stopp på tre. Jeg skal ha tid til å følge de godt opp og være mamma for dem alle tre....og jeg skal ha økonomi til å gi dem alt de trenger og gjerne mer. Akkurat nå føler jeg at tre er perfekt for oss, så det er nok stopp nå.
24. Har du kjæledyr? To katter og en undulat. Så er vi fosterhjem for 5 katter i tillegg.
25. Vil du forandre navnet ditt? Nei...
26. Når la du deg igår? Tror det var rundt kl.23:30...
27. Når våknet du i dag? Ca.06:30 :-)
28. Hva gjorde du midnatt i går? Sov..
29. Nevn noe du IKKE kan vente på? Vanskelig spørsmål egentlig...er en tålmodig sjel...nei, jeg vet ikke altså...
30. Har du spist noe som er giftig? Nei..
31. Vill du forandre noe i livet ditt? Bedre økonomi sånn at vi kan kjøpe hus, ingenting annet :-)
32. Hva hører du på akkurat nå? Dataen som suser og Thomas som sitter og traller mens han laster ned en film :-)
33. Hva gjør du akkurat nå? Svarer på denne greia her ;-)
34. Hva går deg på nervene akkurat nå? Næsj...ingenting ;-)
36. Hva er ditt virkelige navn? Natalie Norboe (pikenavn Engen)
37. Sivilstatus? Gift
38. Alder? 29
39. bestevennene du har? Hm...ingen nevnt, ingen glemt, hehe :-p
40. Ei/en du har snakket med på tlf/nett, og vil møte? Mammas bestevenninne fra barndommen, Gerd :-)
41. Beste sangen du har hørt? Det forandrer seg fra dag til dag, så det er umulig å svare på :-)
42. Favoritt artist? Michael Jackson
43. Favoritt parfyme? Bruker sjeldent parfyme...
44. Har du Piercinger? Kun hull i ørene (et hull oppi ene øret også)...hadde i nesen da jeg gikk på ungdomsskolen
45. Har du tattoveringer? Nei, men skal ha tattovering med navnene til barna :-)
46. Høyre- eller venstrehendt? Høyre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar