søndag 29. september 2013

Prinsesse Dina Michaela 4år!

Tenk at det er 4år siden den lille jenta vår kom til verden :-) Hun kom en uke på overtid, men det ble jammen meg travelt da hun endelig ville ut å hilse på verden, hun kom i turbofart!
Ei sprudlende og livsglad jente som viser tydelig hva hun føler og hva hun vil. Hun kan være fryktelig sta og har et veldig temperament, men jeg synes det er fint at hun ikke er noen nikkedukke ;-) Hun er ei kosejente og er ikke redd for å slenge seg rundt halsen på folk og si hun er glad i dem eller fortelle dem om hun synes de er søte eller snille :-) Hun er veldig ærlig og åpen. Har ikke så veldig god tålmodighet og gir seg gjerne midt i et spill, tegner en tegning på et minutt og er det noe hun har lyst til er det upopulært om hun må vente for hun vil "Nåååååå!!!". Hun er fantastisk god, snill og hjelpsom storesøster, har ikke sett snev av sjalusi. Hun er også veldig god og snill med dyr...og veldig glad i dyr, akkurat som resten av familien.
Rett og slett ei godjente! Jeg tenker på det hver dag, hvor heldig jeg er som har alle barna mine, er så takknemlig! I det siste har jeg fulgt Magne Helander på facebook sånn som jeg ser veldig mange gjør i disse dager....det er en påminnelse om hvor heldig vi har vært. Man innser hvor dyrebar og viktig tiden med våre barn er. Å få feire Dina Michaelas 4 års dag i dag er helt topp, dette er en veldig god dag! Startet dagen med god frokost og gaver, mens vi hørte Kaptein Sabeltann musikk og fortellinger for hun er jo så forelsket i Kongen på havet og han er i følge henne kjæresten hennes :-) Hun har lenge ønsket seg dukkehus, så det var det hun fikk av oss og jubelen sto i taket da papiret var revet av :-) Hun ble også feiret i barnehagen på fredag og i dag kommer det noen hjem til oss for å feire henne med sjokoladekake, jordbærkake etter hennes ønske :-)

Mamma er utrolig glad i deg og stolt av deg, verdens vakreste Dina Michaela! Glem aldri det min lille prinsesse!! Du er helt perfekt for du er du :-)
Håper du koser deg på dagen din og jeg ønsker deg alt godt for fremtiden, det fortjener du! Nå har du høstferie og da skal vi kose oss skikkelig :-)

Store koser, klemmer og nusser fra mamma :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar