lørdag 7. september 2013

Innedag i dag...

Hm...skrev dette innlegget for ett par dager siden, men så ble det visst ikke publisert, så publiserer det like gjerne nå jeg ;-) :

Regn i dag, så da blir det å jobbe litt og gjøre husarbeid mens ungene er i barnehagen og på skolen.
I helgen var jeg å stilte ut mine malerier og tegninger på Ivelandsdagene.

Der var det ikke så voldsomt mye salg på oss utstillere, men jeg fikk truffet mange kreative, flinke mennesker og jeg fikk markedsført meg litt. Ble invitert til å være med på marked igjen nå til helgen, men jeg tenker at jeg venter til litt nærmere jul når folk skal handle julegaver. Så satser jeg på salg og bestillinger via nettet i mellomtiden :-)
Var uansett koselig å være på marked. Det var en flink mann som satt med gitaren sin og sang også, det skapte god, koselig stemning i Iveland hallen :-)

Ellers er ting som det pleier. Magnus vokser og utvikler seg i turbofart. Dina Michaela er veldig glad for å være tilbake i barnehagen etter sommeren og det gjør henne ingenting at hun ikke har broren der mer. Hun har jo alle venninnene sine og er visst sjefen i gjengen, hehe :-)
Sebastian trives på skolen og har fått seg ett par spesielt gode kompiser der. Han synes det er litt kjedelig foreløpig for han kan jo alle tall og bokstaver...han kan lese (med både små og store bokstaver), han kan telle og han kan pluss å minus greit også. Men regner med det blir mer utfordringer for han etter hvert...det kommer vel tidsnok :-)

I går var vi hos min kusine Torhild. Det er alltid veldig koselig :-) Vi badet og koset oss skikkelig :-)
Herlig i september altså! Kan absolutt ikke klage :-) 

Nå er det bare en uke til jeg skal på spa...herlighet som jeg gleder meg altså! Men det blir fryktelig rart å være borte fra barna og Thomas ja...blir nok utrolig godt å komme hjem til dem etterpå! Kommer til å kose i hjel barna mine jeg da, hehehe :-)

Ønsker dere alle en fin torsdag...snart helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar