søndag 14. oktober 2012

Takk for en super helg!!

Torsdag da ungene var i barnehagen hentet jeg og Thomas to trøndere som skulle ha langhelg hos oss. Linda og Kristian kom endelig fram til Vennesla etter en 12 timers togtur og det var kjempekoselig å se dem komme ut av toget! Ungene hadde gledet seg, så det var stas da de kom i barnehagen for å hente dem. Torsdag ble det mest avslapping. På kvelden så vi Åndenes makt. Fredag var vi en tur til byen. Jeg måtte kjøpe mer maling. Vi hadde oppholds og litt sol innimellom, så det var en fin bytur. Vår faste fredagstaco til middag. På ettermiddagen kom Tom Davy og Glenn (sønner av noen av mine søskenbarn), de hadde med seg døtrene sine. Det var utrolig koselig altså! Det er så flotte folk jeg har rundt meg her nede på sørlandet :-)
Etter at ungene var i seng hadde vi filmkveld og da var det "Blair witch project" og "Fredag 13th" som sto på menyen.
I går var vi på sørlandssenteret...til og med Thomas syntes det var gøy


 og der fikk vi en overraskelse av Linda og Kristian...de kjøpte en liten kjæreste til Charlie for det snakket vi om at vi skulle gjøre nå på tirsdag :-) Hun er helt herlig. Store øyne, ser litt diva ut, men også veldig rolig og snill. Faktisk er hun tam allerede og både vi voksne og barna kan kose med henne. Herlig!

Etter sørlandssenteret dro vi hjem til mitt søskenbarn Rolf Arne og kona Berit. Dit kom også datteren Jeanette, mannen Eirik og en stakars nabo med alzheimer. Veldig koselig som vanlig :-) Jeg, Thomas og ungene ble overrasket med forsinket velkomstgave...utrolig koselig og rørende:

Vel hjemme og med ungene i seng var det duket for nok en filmkveld og da var det "Silent Hill" vi så. Så nå er det nok grøss på en liten stund ;-)
I dag har vi bare vært hjemme. Datteren til en av mine 3-menninger kom på besøk sammen med datteren på 1 år. Så nå har Linda og Kristian fått hilse på noen slektninger mens de har vært her.
Vi hadde fantastisk god middag i dag og fikk nesten litt julestemning....skinkestek..Mmmm og riskrem til dessert.

Nå har Linda og Kristian reist, de sitter snart på flyet på vei hjem. Dagene har gått altfor fort!! Håper de har koset seg, det har iallefall vi gjort!
Utrolig koselig at de tok turen og alltid velkommen igjen!!

I morgen skal Dina Michaela inn på sykehuset til nye prøver, noe vi ser litt frem til for hun har vært så trøtt og sliten i det siste. Alt er nok i skjønneste orden, men godt å få det bekreftet innimellom.
Ellers fikk jeg telefon i sted om at det er e-coli tilfeller i barnehagen og det skal vi søren meg ikke ha i hus altså!!! Ingen tegn på noe hos våre barn enda og barnehagen har tatt alle forhåndsregler med blandt annet rundvask i barnehagen i helgen nå. Mange barn har testet seg.

Torsdag har jeg planer om en Oslotur. Jeg skal levere et maleri som jeg er nesten ferdig med

Så skal jeg selvfølgelig sørge for å treffe Ailin :-) :-) :-) Gleeeeder meg sånn til å se henne igjen!!

Ja...så holder jeg nesten på å glemme å si at i dag kom første snøen...Ungene løp ut med en gang. Det var derimot en annen en som helst ikke ville over dørstokken...han er som meg han, mest glad i sommer og finvær:


Ønsker alle en god natt når den tid kommer og en strålende ny uke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar